۱
شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۴

بهترین جراح بینی تهران در رفع عدم تقارن سوراخ‌های بینی زیبا

بینی یکی از مهم ترین اعضای صورت است که زیبایی آن می تواند بر چهره افراد بسیار تاثیرگذار باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد سعی می کنند با انواع جراحی های زیبایی بینی و برطرف کردن مشکلاتی مانند عدم تقارن سوراخ های بینی، شکل بینی خود را زیباتر کنند.
همه چیز درباره بینی زیبا
بینی یکی از مهم ترین اعضای صورت است که زیبایی آن می تواند بر چهره افراد بسیار تاثیرگذار باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد سعی می کنند با انواع جراحی های زیبایی بینی و برطرف کردن مشکلاتی مانند عدم تقارن سوراخ های بینی، شکل بینی خود را زیباتر کنند. به همین دلیل ما در این مقاله سعی کرده ایم به نکاتی در مورد این نوع جراحی اشاره کنیم.

تاثیر نامتقارن بودن سوراخ های بینی بر زیبایی بینی
افراد مختلف در سنین متفاوت با هدف های زیادی مانند کم کردن استخوان ها و غضروف های اضافی بینی، برطرف کردن انحراف ها و ... نسبت به جراحی زیبایی بینی خود اقدام می کنند. در این میان برطرف کردن عدم تقارن بین سوراخ های بینی نیز می تواند یکی از عوامل مهم برای انجام عمل جراحی بینی باشد.
در بیشتر مواقع قسمت چپ و راست بدن هر فردی، به طور کامل با یکدیگر متقارن نیستند که سوراخ های بینی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند. البته خیلی از افراد نسبت به این مسئله حساسیتی به خرج نمی دهند. زیرا نامتقارن بودن سوراخ های بینی آنها از روبرو دیده نمی شود. اما اگر این مشکل عمیق باشد، بسیاری از افراد به دنبال عمل های جراحی بینی و برطرف کردن این مشکل می روند.
دلایل عدم تقارن سوراخ های بینی
عدم تقارن بین سوراخ های بینی به دلایل مختلفی صورت می گیرد که جراحان با بررسی این دلایل، اقدام به جراحی زیبایی بینی افراد می کنند.
برخی مواقع بینی افراد به صورت ژنتیکی و از همان ابتدای تولد به صورت نادرست رشد یافته است به طوری که تیغه بینی که از جنس غضروف و استخوان می باشد و بین سوراخ های بینی قرار گرفته است، ممکن است دارای انحراف باشد و به یک سوراخ نزدیک تر باشد.
البته در این مورد ممکن است عبور جریان هوا از سوراخ ها نیز به صورت طبیعی صورت نگیرد.
گاهی نیز غضروف ناحیه نوک بینی که با لایه ای از پوست پوشانده شده و بر روی تیغه بینی وصل شده است، ممکن است در جای مناسب قرار گرفته نشده باشد و این عدم تقارن به وضوح قابل مشاهده باشد و فرد را از نظر روانی آزار دهد.
همچنین به جز این عوامل می توان به عامل دیگری مانند وارد شدن ضربه های هر چند کوچک به بینی اشاره کرد. به طوری که این ضربه ها می تواند غضروف ها و استخوان های بینی را تحت تاثیر قرار دهد و سوراخ های بینی دچار عدم تقارن شوند.
در این میان یکی دیگر از عوامل بسیار مهم که سبب ایجاد عدم تقارن سوراخ های بینی می شود، می تواند عمل های جراحی زیبایی بینی باشد.
بسیاری از پزشکان و جراحان که قصد جراحی کل بینی را دارند، قبل از عمل مشکلات موجود در فرم بینی را بررسی می کنند و اندازه گیری های دقیق را انجام می دهند تا مشکلات فرم بینی اعم از فرم استخوان و میزان غضروف ها  را به طور کامل برطرف کنند و بتوانند رضایت بیمار را جلب کنند.
این جراحان بیماران را به طور کامل بیهوش می کنند تا اقدامات لازم روی بیمار صورت پذیرد. جراحان یکی از مراحل مهم و سخت جراحی بینی را ایجاد تقارن بین سوراخ های بینی عنوان می کنند. این جراحان سعی می کنند با استفاده از روش های مختلف این تقارن را ایجاد کنند.
جراحان ابتدا سعی می کنند سوراخ های بینی را از روبرو متقارن کنند و در مرحله بعد به متقارن سازی سوراخ ها از سمت پایین می پردازند. زیرا گاهی اوقات فرم بینی فرد طوری است که نمی تواند این امکان را به جراح بدهد، که که او از هر دو طرف بینی بتواند این متقارن سازی را انجام دهد.
گفتنی است که عدم تقارن سوراخ های بینی اگر از روبرو دیده شود مشکل ساز است و اعتماد به نفس افراد را کاهش می دهد
با این وجود افراد باید دقت کنند که تورم استخوان بینی در حین عمل، فشارهای وارده بر بینی و سپس گچ بینی می تواند سبب ایجاد عدم تقارن سوراخ های بینی شود.
همچنین بعد از عمل های جراحی بینی نیز اثرات زخم های موجود در غضروف ها و استخوان های بینی ممکن است تا مدت ها و بین هشت تا یک سال در بینی بماند. به همین دلیل بینی نیاز به زمان زیادی دارد که فرم اصلی خود را به دست بیاورد.
افرادی که عمل جراحی زیبایی بینی را انجام داده اند باید صبور باشند و در صورت گذشت زمان مذکور و اطمینان از عدم تقارن سوراخ های بینی به پزشک خود مراجعه کنند تا او مشکل را بررسی کند.
البته یادآور می شویم که خیلی از افراد هدف از عمل جراحی بینی خود را فقط برطرف کردن عدم تقارن سوراخ های بینی عنوان می کنند. در این صورت جراحان ماهر کار آسان تری در پیش دارند و سعی می کنند با استفاده از یک بی حسی موضعی و با توجه به قدرت غضروف های بینی و نوع پوست بینی، این عمل جراحی را انجام دهند.
پزشکان در این عمل جراحی سعی می کنند کمی از غضروف های نوک بینی و یا تیغه وسط بینی را خارج کنند و این عدم تقارن را برطرف کنند.
استفاده از بهترین جراح بینی تهران
عمل های جراحی برای هر نوع بیماری می تواند با عوارضی همراه باشد و خیلی از افراد از انجام آنها رضایت نداشته باشند. به همین دلیل افراد باید از تجربه پزشکان و جراحان ماهر و کار بلد استفاده کنند.
در این میان جراحی های زیبایی صورت می تواند یکی از مهم ترین جراحی ها باشد. چون بیماران در این نوع جراحی ها انتظار دارند که هم به هدف مورد نظر خود برسند و هم به صورت و دیگر اعضای آن آسیبی وارد نشود.
برای عمل جراحی زیبایی بینی نیز باید با استفاده از تحقیقات لازم از مهارت جراح انتخابی مطلع شد و جراحی بینی خود را به بهترین جراح بینی تهران سپرد تا او بتواند تمام مشکلات موجود در پوست، غضروف ها و استخوان های بینی و همچنین عدم تقارن سوراخ های بینی را به طور کامل از بین ببرد و یا آنها را به صورت خاص کاهش دهد.
جهت دریافت مشاوره از یکی از بهترین جراح های زیبایی بینی در تهران , دکتر سعیده شوشتری به سایت کلینیک زیبایی چهره نگار به نشانی https://clinicchehrenegar.ir مراجعه نمایید...
قیمت جراحی بینی
شما در کلینیک چهره نگار میتوانید تمامی خدمات عمل زیبایی بینی (دماغ) را با مقرون به صرفه ترین تعرفه ممکن دریافت نمایید.
 
مشاوره رایگان
شما میتوانید بصورت تلفنی یا حضوری از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید... ما در تمامی ایام پاسخگوی شما عزیزان هستیم...
 
بر اساس آناتومی چهره
ما بر اساس آناتومی چهره شما و بر اساس قواعد روز زیبایی شناسی , بهترین مدل ممکن را برای جراحی بینی شما انتخاب میکنیم....
کد مطلب: 153408
برچسب ها: جراحی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *