۰
دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۴

آسان‌ترین روش خرید اتریوم

اتریوم بزرگ ترین آلت کوین و ارزشمند ترین ارز دیجیتال پس از بیت کوین می باشد. در این مقاله نحوه خرید اتریوم را به شما آموزش می دهیم.
اتریوم بزرگ ترین آلت کوین و ارزشمند ترین ارز دیجیتال پس از بیت کوین می باشد. در این مقاله نحوه خرید اتریوم را به شما آموزش می دهیم.
حتما تا کنون نام اتریوم را شنیده اید و درباره آن چیزهایی می دانید. اتریوم معمولا به عنوان محبوب ترین آلت کوین و یکی از آینده دار ترین ارزهای دیجیتال دانسته می شود. صرافی های بسیار زیادی از این رمز ارز پشتیبانی می کنند و به کاربران امکان مبادله آن را می دهند. برای دوستانی که با اتریوم آشنایی ندارند توضیحاتی فراهم کرده ایم که بدانند قرار است چه ارز دیجیتالی را بخرند. پیش از خرید هر چیزی باید درباره آن اطلاع کامل داشته باشید و درباره با رمز ارز اتریوم هم رعایت چنین نکته ای الزامی است. به همین منظور، پیش از آموزش خرید اتریوم از صرافی ارز دیجیتال، بهتر است که با این ارز و شبکه آن بیشتر آشنا شویم. به همین منظور، به بررسی چیستی اتریوم، قیمت و رابطه آن با ارزهای دیجیتال دیگر از جمله یونی سواپ (UNI)، چین لینک (LINK) و آوه (Aave) می پردازیم.
اتریوم (ETH) چیست؟
ارزهای دیجیتال انواع مختلفی دارند که اتریوم یکی از آن ها است. اتریوم تنها یک رمز ارز نیست بلکه یک شبکه همه جانبه در زمینه تکنولوژی می باشد. در پاسخ به سوال اتریوم چیست باید بگوییم که اتریوم یک شبکه بلاک چینی بسیار پر قدرت است که قابلیت های بسیار زیادی دارد. از زمان انتشار آن حدودا 6 سال می گذرد و در این مدت هیچ آلت کوینی نتوانسته جایگاه آن را تصاحب کند. کوین هایی که به منظور جایگزینی بیت کوین به وجود آمده اند آلت کوین نام دارند و معروف ترین آن ها اتریوم است. شبکه اتریوم از قراردادهای هوشمند، برنامه های غیرمتمرکز و سیستم توکن سازی پشتیبانی می کند. به همین منظور، اتریوم یک پروژه کاربردی در حوزه بلاک چین محسوب می شود. ارز دیجیتال این شبکه اتر نام دارد اما معمولا آن را اتریوم صدا می زنند. نماد رمز ارز اتر در بازار کریپتو ETH می باشد. اتریوم یک سال پس از تجربه اولین عرضه، گرفتار حمله مهاجمان یا همان هکرها شد. طی این اتفاق بیش از 50 میلیون دلار ضرر به شبکه اتریوم وارد شد و سیاست های جدیدی برای آن تعریف شد.
طی این سیاست ها که با همفکری توسعه دهندگان و کاربران شکل گرفت، تصمیم بر این شد که 2 شبکه مجزا تحت عنوان اتریوم کار خود را دنبال کنند. شبکه قبلی که پایه های اولیه اتریوم را حفظ کرده بود اتریوم کلاسیک و شبکه جدید که با قوانین جدید ایجاد شده بود اتریوم نام گرفتند. ارز دیجیتال شبکه اتریوم کلاسیک ETC است. اکنون این دو شبکه و رمز ارزهای آن ها یعنی ETH و ETC اصلا قابل مقایسه نیستند! اتریوم با سرعت و شدت زیادی خود را از اتریوم کلاسیک جدا کرد و به سقف بازار کریپتوکارنسی چسباند. حتی ریپل هم که روزی در بازار آلت کوین ها رقیب نداشت، بعد از اوج گرفتن اتریوم از دور رقابت کنار رفت و اتریوم به تنها ارز دیجیتالی تبدیل شد که می تواند با بیت کوین رقابت کند. چند وقت پیش ارزش بازار اتریوم حتی به نصف بیت کوین هم رسید. پیشبینی می شود که با عرضه اتریوم 2.0 که آپدیت اساسی اتریوم در آینده می باشد، رشد وحشتناکی در انتظار این رمز ارز دیجیتال باشد. به همین منظور، بسیاری از کاربران فعال در بازار رمز ارزها، به دنبال خرید اتریوم و افزایش اندوخته اتریومی خود هستند. 
قیمت اتریوم اکنون در محدوده 2100 دلار در حال نوسان است. ارقام باورنکردنی برای این ارز در 1 سال آینده پیشبینی می شود. برخی از این ارقام، 85، 120 و 150 هزار دلار هستند! این یعنی رشد قیمت 42-75 برابری قیمت اتریوم در طول یک سال! اگر شما اکنون 1 میلیون اتریوم بخرید و سال دیگر این اتفاق رخ دهد، سرمایه شما 75 میلیون تومان خواهد شد! این رشد باورنکردنی می تواند سرمایه شما را به شدت افزایش دهد. اتریوم در جایگاه دوم بازار قرار دارد و تنها رمز ارزی است که به گفته کارشناسان امکان دارد جای بیت کوین را در سال های آینده بگیرد. 
ارتباط اتریوم (ETH) با ارزهای دیفای (DeFi)
ارزهای دیفای، یکی از محصولاتی بودند که با استفاده از قابلیت توکن سازی در شبکه اتریوم به وجود آمدند. این ارزها مربوط به حوزه دیفای (DeFi) یا امور مالی غیر متمرکز می باشند و هر کدام از آن ها کاربردهای متفاوتی دارند. معروف ترین ارزهای حوزه دیفای، چین لینک (LINK)، آوه یا آوی (Aave) و یونی سواپ (UNI) می باشند. همه این رمز ارزها در جمع 30 ارز برتر بازار قرار دارند اما کاربرد آن ها متفاوت است. مثلا یونی سواپ یک صرافی غیرمتمرکز روی بلاک چین اتریوم می باشد. چین لینک هم به نوعی پیوند دهنده اتریوم با دنیای بیرون و بلاک چین های دیگر است که به وسیله اوراکل های غیرمتمرکز این کار را انجام می دهد. آوه یک سیستم وام دهی روی شبکه اتریوم می باشد که به کمک وام گیرنده، وام دهنده و تامین کننده سرمایه، فرآیند وام دهی غیرمتمرکز را انجام می دهد.
خرید اتریوم
اکنون که با ارز دیجیتال اتریوم و شبکه آن آشنا شدید، می توانیم درباره خرید این ارز صحبت کنیم. ارز دیجیتال ETH در صرافی های زیادی به فروش می رسد که صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن یکی از آن ها می باشد. می توانید اتریوم را با کم ترین کارمزد و به راحتی در بیت ایمن خرید و فروش کنید. معامله اتریوم کار راحتی می باشد و اولین گام آن ثبت نام و احراز هویت در صرافی آنلاین بیت ایمن است. در این صرافی علاوه بر خرید اتریوم، خرید و فروش تمامی رمز ارزهایی که در مقاله نام بردیم و چندین رمز ارز دیجیتال دیگر از جمله کاردانو، دوج کوین، پولکادات و شیبا هم امکان پذیر است. شما می توانید پس از انجام ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت ایمن، تمامی این رمز ارزها را در هر ساعتی از شبانه روز معامله کنید. با انجام ثبت نام و احراز هویت خود، بدون نیاز به معامله در مسابقه های 100 میلیونی بیت ایمن شرکت داده می شوید. اگر دوستان خود را هم به این صرافی دعوت کنید، به ازای هر 1 نفر، یک شانس دیگر هم در این مسابقه به دست می آورید. 
آینده اتریوم (ETH)
رمز ارز اتریوم از نظر بنیادی فوق العاده است. افراد زیادی در این بازار طرفدار آن می باشند و به آینده آن امیدوار اند. با نگاهی به گذشته، اتریوم را می توان یک ارز دیجیتال همواره پر سود معرفی کرد. این به معنای سود دهی و رشد همه ساله اتریوم است. بنابراین شما هم می توانید با خرید اتریوم، به جمع سودکنندگان بازار این ارز بپیوندید. بیت ایمن در این امر پذیرای شما است.
کد مطلب: 153487
برچسب ها: اتریوم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *