۰
دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۹

سقف متحرک راه حلی برای زیبایی بنا با هزینه کم

اگر به دنبال بهترین روش برای گسترش فضای زندگی خود هستید، ممکن است مزایای نصب سقف متحرک را در نظر بگیرید. این ویژگی به شما امکان می دهد از هر دو محیط سرپوشیده و فضای باز لذت ببرید: از جمله زندگی در فضای باز با آسایش در زیر سایه و محافظت در برابر آفتاب.
اگر به دنبال بهترین روش برای گسترش فضای زندگی خود هستید، ممکن است مزایای نصب سقف متحرک را در نظر بگیرید. این ویژگی به شما امکان می دهد از هر دو محیط سرپوشیده و فضای باز لذت ببرید: از جمله زندگی در فضای باز با آسایش در زیر سایه و محافظت در برابر آفتاب. بسته به زمان روز و فعالیت هایی که در آن لذت می برید، می توانید برای باز یا بسته بودن سقف جمع شونده تصمیم بگیرید. این سیستم ضمن مزایای بسیاری که دارد، باعث لوکس شدن و زیبایی بنای شما می شود که می توانید تنها با بودجه ای اندک از زیبایی آن بهره ببرید.
 
در مجموعه پادناتنت ما پیشروترین متخصصان صنعت هستیم. اگر به فکر نصب سقف جمع شونده در هر نقطه ای از ایران هستید، از شما دعوت می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدماتی که ارائه می دهیم با شرکت ما تماس بگیرید.
سیستم سقف متحرک و مزایای آن در زیبایی بنا
سیستم های سقف جمع شونده (که به آن کلاه فرنگی جمع شونده نیز می گویند) برای افرادی که به دنبال احداث بنایی فوق العاده با کاربرد تکنولوژی های روز هستند، مناسب است. برای محافظت در برابر هوای نامناسب، از آفتاب داغ تا بارندگی می توان سقف متحرک را طبق نیاز شما گسترش داد. سقف های جمع شونده از جنس آلومینیوم اکسترود تا سایر پارچه های ضد آب ساخته می شوند و در نتیجه مناسب برای مناطق ساحلی و همچنین مناطق گوناگون ایران با آب و هوای مختلف هستند.
این سیستم به ویژه از بالکن ها، حیاط ها و تراس های پشت بام محافظت می کنند و باعث زیبایی این فضاها می شوند. شما می توانید بدون نگرانی از ریزش ناگهانی هوا یا آفتاب گرم فضای باز لذت ببرید. مزایای بی شماری برای سقف جمع شونده وجود دارد و همان گونه که ذکر شد یکی از این موارد نقش آن در زیبایی بنا است که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم:
سقف های جمع شده: یک سیستم لوکس نهایی
سقف های جمع شونده یکی از وسایل لوکسی است که تا زمانی که تجربه نکنید، هرگز متوجه کارایی آن در زیبایی بنای خود نخواهید شد. حتی یک نورگیر جمع شونده یک اتاق سه در چهار را تغییر می دهد؛ هوای تازه، صدای پرندگان و باد، شافت نور و غیره. آن ها زندگی شما را تغییر می دهند!
با پرده های بیرونی در تناسب قرار می گیرد
آیا نگران این هستید که دکوراسیون شما با پرده های بیرونی شما مطابقت نداشته باشد؟ تنوع بسیاری در سیستم سقف های جمع شونده پادنا تنت وجود دارد؛ بنابراین یکی از گزینه های مناسب دکوراسیون منزل را انتخاب کنید.
 

 
مکانی برای سرگرمی
فکر می کنید اتاق نشیمن شما برای سرگرمی بزرگ نیست؟ آلاچیق های سقف متحرک می توانند اتاق نشیمن شما را بزرگ و جادار جلوه دهند؛ دقیقا همان چیزی که برای سرگرمی مهمانان خود نیاز دارید. با قرار دادن یک سیستم روشنایی زیبا، منطقه را حتی زیباتر کنید. شما یک بار دیگر عاشق خانه خود خواهید شد.
دکوراسیون زیبا با سقف های متحرک در فضای باز
برای شب های گرم تابستان، ایجاد فضایی راحت و دنج برای لذت بردن از هوای تازه شب عالی است. ساخت چراغ های رشته ای آویز با شیشه های میسون ساده، ارزان است. باغ خود را جذاب جلوه دهید و فانوس ها را به شاخه های درختان یا لوسترهای شمع آویزان کنید. در سایبان های جمع شونده در فضای باز سرمایه گذاری کنید تا روی عرشه شما سایه بیاندازد یا با پارچه های طرح دار و گل دار سایبان پارچه ای گسترده بسازید.
تزئین این سقف ها در حیاط خانه شما نفس تازه ای خواهد داشت. آویختن زنگ های باد و زنگوله ها روی درختان می تواند هم ارزش تزئینی و هم صداهای آرام بخش را ایجاد کند. اساسا الهام بگیرید که چه چیزی باعث می شود تا شما از گذراندن وقت در خارج از خانه احساس آرامش و هیجان کنید.
خانه خود را عایق بندی کنید
روش جلوگیری از گرم شدن بیش از حد در تابستان نصب سایبان های جمع شونده پادنا تنت برای ایجاد سایه و صرفه جویی در هزینه های صورت حساب تهویه هوا است.
سیستم های پیشرفته
سیستم های پیشرفته تری که ما ارائه می دهیم شامل محصولاتی است که زیبایی را به بنای می بخشد. این سیستم های سقف جمع شونده دارای مشخصات چارچوب مشخصات بالاتری هستند که به شما امکان استفاده از محصولات اضافی در کناره ها و جلو را می دهد مانند پرده های عمودی در فضای باز یا درهای شیشه ای کشویی / تاشو.
از دیگر مزایای این نوع سیستم می توان به باز بودن سقف و بسته نگه داشتن کناره ها در هنگام مناسب بودن هوا اشاره کرد. یک نوع از سیستم سقف جمع شونده به تکیه گاه عقبی ساختاری مانند دیوار خانه احتیاج دارد و بیشتر برای ایجاد منطقه ای که مستقیما از یک اتاق موجود منتهی می شود برای گسترش استفاده از اتاق به بیرون استفاده می گردد.

 
این سیستم از بیرون یک اتاق به صورت یک سقف کاملا مسطح به نظر می رسد؛ اما سقف در واقع در ساختار آلومینیومی و آب باران جمع شده در کانال ها کج است تا در صورت لزوم به پایین پایه های پشتیبانی هدایت شود. سیستم جمع شونده ما نیز این کانال آب باران را در جلو می راند تا آب را جمع و هدایت کند. این اتاق های فضای باز یا سیستم سقف جمع شونده فضای داخلی بسیار جذاب تری را با گزینه های روشنایی LED  در مکان های مختلف، گرمایش با استفاده از سیستم های مختلف و همچنین امکان ترکیب سیستم های سرگرمی فراهم می کند.
بسیاری از افراد از این اتاق های فضای باز برای سرگرمی با امکانات آشپزی و میز و صندلی غذاخوری استفاده می کنند. برای بسیاری از آن ها یک مکان آرامش بخش عالی برای مطالعه، گوش دادن به موسیقی و غیره است. برای استفاده تجاری، مزایای آن مشخص است؛ فضای اضافی برای مشتریان بیشتر که مدت طولانی تری می مانند؛ زیرا هوای بد تاثیر نامناسب بر آن ها نمی گذارد.
کد مطلب: 153488
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *