۰
يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۰

راهنمای رزرو تور لحظه آخری استانبول هتل 5 ستاره

تور جذاب شهر استانبول یکی از محبوب‌ترین تورهای خارجی و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه میان ایرانیان است و طرف‌داران بسیار زیادی دارد. جاذبه‌های شهر استانبول به‌قدری زیاد و متنوع است که هرکسی را با هر نوع سلیقه‌ای را سمت خود می‌کشاند. همه این دلایل باعث جذابیت و محبوب بودن تورهای استانبول درمیان مردم جهان است. شهر استانبول یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور ترکیه محسوب می‌شود و تنها شهری در جهان است که قسمتی از آن در قاره آسیا و قسمتی دیگر آن در قاره اروپا قرار دارد.
تنگه بسفر در استانبول قرار دارد که این دو قاره اروپا و آسیا را به یک‌دیگر متصل کرده است. تنگه بسفر را می‌توان یکی از معروف‌ترین دیدنی‌های استانبول نام برد. تقریبا همه توریست‌هایی که با تور ترکیه به استانبول سفر کرده‌اند، قطعا از تنگه زیبا بسفر و پل باشکوه بسفر دیدن می‌کنند. یکی دیگر از دلایلی که تور ترکیه ارزان را بسیار محبوب کرده، این است که در قیاس با تورهای دیگر ترکیه یا کشور‌های اطراف ایران ارزان‌تر تمام می‌شود؛ مخصوصا تور لحظه آخری استانبول که قیمت آن تفاوت بسیار قابل توجهی نسبت به تورهای دیگر دارد.
سفر به استانبول
پرواز استانبول از بیشتر شهرهای مختلف ایران در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز همچنین با ایرلاین‌های ایرانی و خارجی انجام می‌شود. مسیرهای پروازی ایران-ترکیه و ترکیه-ایران از جمله مسیرهای پروازی پرتردد به‌حساب می‌آیند. شهر استانبول تلفیقی از مدرنیته و سنت است. همان‌طورکه شهری تاریخی به‌شمار می‌آید، دارای جاذبه‌های مدرن و بی‌نظیری است که توجه همه توریست‌ها را به خود جذب می‌کند.
شهر زیبای استانبول واقع‌در کشور ترکیه سه فرودگاه دارد؛ فرودگاه بین‌المللی جدید جزو بزرگ‌ترین و بی‌نظیرترین فرودگاه‌ها در اروپا است.
دیگر فرودگاه‌های ترکیه فرودگاه تقریبا قدیمی آتاتورک و فرودگاه صبیحا هستند که تا چندی پیش بیشترین هواپیماها در فرودگاه آتاتورک به زمین می‌نشستند؛ ولی حالا اکثر پروازهای ایران و سایر نقاط جهان در فرودگاه جدید استانبول انجام می‌شود.
سفر با تور ارزان ترکیه
بهترین گزینه برای دیدار شهر زیبای استانبول ترکیه خرید تور استانبول است. شما به‌راحتی و با اطمینان می‌توانید از جاهای مختلف شهر استانبول، از بناهای تاریخی رفته تا سفرهای کوتاه با کشتی‌های تفریحی و با گشتن در جزیره‌های اطراف استانبول از امکانات یک سفر خوب استفاده کنید .
اگر از پرواز و سفر با هواپیما دلهره دارید یا می‌خواهید سفری مقرون‌به‌صرفه داشته باشید، می‌توانید از تورهای زمینی که با اتوبوس یا قطار انجام می‌شود، استفاده کنید. این نوع تورها در آژانس‌های مختلف به فروش می‌رسند. همان گونه که اطلاع دارید واحد پول کشور ترکیه لیر است. بهتر است برای سفر به ترکیه مقداری لیر یا (کروش) همراه داشته باشید و همچنین مقداری دلار و یورو برای تبدیل در صرافی‌های معتبر همراه‌تان باشد. اکثر مال‌ها و فروشگاه‌های بزرگ در استانبول دلار یا یورو قبول می‌کنند؛ ولی بهتر است در ایران به‌اندازه کافی لیر تهیه کنید.
استانبول هتل‌های مختلفی در مدل‌های گوناگون دارد و شما با توجه به بودجه‌ای که دارید، می‌توانید هتل‌هایی را با قیمت‌های مختلف رزرو فرمایید. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با چند هتل در استانبول آشنا شوید.
هتل دبلیو استانبول | W ISTANBUL
هتل دابلیو در استانبول ترکیبی از تاریخ و مدرنیته محسوب می‌شود. این هتل در بهترین نقطه استانبول و در مرکز تاریخی آن شهر واقع شده؛ جایی که پر از رستوران‌ها و کافه‌های جذاب و دلچسب است. این محل جایی است که گالری‌های طراحی و هنری در آنجا قرار دارد. هتل دبلیو دارای 140 اتاق و سوئیت است. این واحدها به‌تازگی مرمت شده و طراحی بسیار لوکس و مجلل است؛ در دکوراسیون آن هنر معاصر و تاریخی در آن بسیار جریان دارد.
در این هتل مجلل سنگ‌های سفید و زیبای مرمر شهر مارمارا به‌کار رفته و اتاق‌های این هتل جذاب به سبک دوران عثمانی طراحی شده‌اند.  نورپردازی که در اتاق‌ها به‌کار رفته باعث آرامش بیشتر مسافران است. سفر با تور ترکیه ارزان و اقامت در این هتل می‌تواند بهترین تجربه هر گردشگری از سفر به ترکیه باشد.
همه اتاق‌ها و سوئیت‌ها تراس، کلبه یا باغچه دارند و همچنین دارای تخت خواب‌های مارک خود هتل W و تلویزیون‌های فلت هستند. در کل این هتل بسیار شیک و لوکس است و مخاطبان زیادی را به خودش جذب می‌کند.
هتل سوماهان آن د واتر(سوماهان بر روی آب) | SUMAHAN ON THE WATER
هتل زیبای «سوماهان آن د واتر» قسمت آسیایی شهر استانبول در محله جنگل کوی واقع شده است. این هتل بسیار زیبا، هتلی کوچک ولی به‌شدت لوکس و مجلل است که فضای تاریخی ارزشمندی دارد. همچنین خدمات بسیار عالی خود را با برخوردی در شان مشتریان خود ارائه می‌دهد. این هتل امکانات مدرن را همراه فضای قدیمی کنار یک‌دیگر دارد؛ به همین دلیل مکان دنج معماری معاصر است.
هتل شانگری لا بسفروس | SHANGRI-LA BOSPHORUS
هتل شانگری لا بسفروس استانبول واقع‌در محله تفریحی و تجاری بسیکتاس بین دو قصر دیدنی و معروف دولما باغچه و موزه دریاییاسن جایی مناسب برای اقامت است. این هتل در منطقه‌ای قرار دارد که چشم‌انداز عالی و بی‌نظیر تنگه بسفروس دیده می‌شود. این هتل شامل 186 اتاق و سوئیت، یک بار، دو رستوران و یک مرکز اسپا است.
در این هتل لوکس المان‌های آسیایی و لوازم مجلل ترکیه‌ای با یکدیگر درآمیخته‌اند. همه اتاق‌های این هتل به اینترنت با سرعت بالا دسترسی دارند. منظره فوق‌العاده و دیدنی شهر استانبول و تنگه بسفروس از اتاق‌های جذاب هتل با درخشش باورنکردنی دیده می‌شود.
کلام آخر
اگر دنبال تور ترکیه با قیمتی مناسب هستید، به‌راحتی می‌توانید تور ترکیه ارزان با خدمات رفاهی خوبی پیدا کنید. برای پیداکردن این تور کافی است به سایت‌های گردشگری یا آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنید و بهترین تور ترکیه را با قیمتی باورنکردنی و خدمات بسیار عالی دریافت نمایید.
کد مطلب: 153781
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *