۰
يکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۳

افزایش ۵ برابری فوتی‎‌های کرونا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: تا کنون ۳۸۵ هزار و ۹۴۶ دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.
افزایش ۵ برابری فوتی‎‌های کرونا
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: تا کنون ۳۸۵ هزار و ۹۴۶ دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.
نورمحمد فردی روز یکشنبه سوم مرداد ماه گفت:  روند بستری و فوتی بیماران کرونایی در استان البرز رو به افزایش است به طوری که از اول تیرماه تعداد بستری‌ها از ۵۰۴ نفر  به ۱۰۸۱ نفر یعنی بیش از دو برابر گذشته است و فوتی‌ها هم در همین ایام از شش نفر از اول تیرماه به ۲۳ نفر تا به امروز افزایش یافته و تقریباً حدود پنج برابر شده است.
به گزارش ایسنا، فردی تصریح کرد: از طرفی دیگر ظرفیت تخت‌های بیمارستانی رو به پر شدن است و متاسفانه ممکن است انجام روند تا چند روز آینده ادامه داشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت:  در نتیجه تعداد مرگ و میر رو به افزایش است و همراهی و هماهنگی رعایت نمودن پروتکل های بهداشتی و خود داری از ترددهای غیرضرور و رعایت نمودن فاصله های اجتماعی و غیر ..... همواره مورد تاکید است.
فردی با بیان اینکه زنگ خطر در استان به صدا درآمده است تصریح کرد: در هر صورت پنج  شهرستان استان در وضعیت قرمز و دو شهرستان وضعیت نارنجی هستند بنابراین با توجه به رنگ بندی ها اعلام شده محدودیت ها در مورد ادارات و سازمانهای دولتی ، صنوف و ترددهای غیرضرور کاملا باید رعایت گردد.
وی با بیان اینکه روزانه به طور متوسط ۱۳ هزار دوز واکسن در استان تزریق می‌شود، اعلام کرد: در مجموع تعداد مراکز تجمعی واکسیناسیون  ۱۹ مرکز است و تا کنون ۳۸۵ هزار و ۹۴۶ دوز واکسن در استان تزریق شده است.
کد مطلب: 154056
برچسب ها: کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *