۴
۳
دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۷

میراکالا تولید کننده انواع دریچه هوا و مجری نصب کانال تهویه مطبوع

اجرای تجهیزات تهویه هوای مطبوع سازمان را به چه شرکتی بسپاریم؟
امروزه فعالیت در حوزه طراحی، تولید، نصب و اجرای انواع وسایل تهویه و تجهیزات مربوط به این حوزه یکی از موضوعات بسیار مهم و حائز اهمیت است. در همین راستا شاهد فعالیت شرکت های مختلفی در این حوزه هستیم.
در این بین اما یکی از بهترین و مشهورترین شرکت های فعال در این زمینه، شرکت میراکالا نام دارد. این مجموعه تمام تلاش خود را کرده تا در این حوزه برترین خدمات و محصولات را به مشتریان خود ارائه کرده و فضایی را به وجود بیاورد تا افراد بتوانند در حوزه خرید و نصب انواع دریچه هوا و نصب کانال تهویه مطبوع به سراغ این مجموعه آمده و از این شرکت کمک بگیرند. 
در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با این مجموعه آشنا کرده و در رابطه با آن توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.
خرید بهترین تجهیزات از مجموعه میراکالا
اگر بخواهیم نگاهی به مجموعه میراکالا بیاندازیم باید گفت که شما می توانید از این مجموعه بهترین و با کیفیت ترین خدمات در زمینه تهویه مطبوع (سرما و گرما) را شاهد باشید. 
در واقع اگر به دنبال آن هستید تا در این حوزه و طبقه بندی به سراغ یک مجموعه حرفه ای رفته و اقدام به خرید و نصب دریچه تهویه هوا با کیفیت، درجه یک، اصل و خاص کنید، پیشنهاد ما این است که از بین برندهای مختلف به سراغ مجموعه میراکالا رفته و محصولات مورد نظر خود را از این شرکت خریداری کنید.
کیفیت بالا محصولات، در کنار قیمت اقتصادی باعث افزایش محبوبیت این مجموعه در بین مشتریان شده است و روزانه درصد قابل توجهی از مشتریان به سراغ مجموعه میراکالا آمده و محصول مورد نظر خود را سفارش می دهند؟
 
چرا باید میراکالا را انتخاب کنیم؟
اگر بخواهیم نگاهی به مجموعه میراکالا انداخته و در مورد آن صحبت کنیم باید گفت که این مجموعه همواره تلاش کرده تا از افراد و نیروهای مجرب و با مهارت بالا در حوزه فروش محصولات و ارائه خدمات مربوط به تهویه مطبوع استفاده کند. 
این مسئله باعث شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن فرآیندهای مختلفی چون نصب دریچه تهویه هوا، استفاده از فلنج گالوانیزه ، نصب و استفاده از لوله خرطومی هوا و... را به این مجموعه سپرده و شاهد عملکرد فوق العاده ای این مجموعه باشید. 
همین مسئله باعث شده تا افرادی که در حوزه تجهیزات مربوط به تهویه مطبوع و صنایع تهویه هوا به دنبال محصولات با کیفیت و حرفه ای، در کنار خدمات کامل هستند، از بین شرکت ها و مجموعه های فعال در این حوزه، به سراغ شرکت میراکالا آمده و از این مجموعه کمک بگیرند.
 
دریچه ورود هوا تنظیم کننده جریان هوا در محیط
هواکش ها ابزاری برای تهویه هوا هستند که موجب ورود هوای تازه به داخل ساختمان می شوند و هوای درون ساختمان را نیز به خارج هدایت می کنند. البته هواکش ها برای محیط های مختلف استفاده می شوند و هر کدام دارای ابعاد مختلفی هستند هر چقدر محیط ها بزرگتر باشد و نیز به تهویه بیشتری داشته باشد از دستگاه هواکش بزرگتر استفاده می شود و دریچه ای که برای هواکش استفاده می شود با توجه به ابعاد این وسیله است. در نظر داشته باشید که هواکش در مکان های مختلفی نصب می گردد و با توجه به آن دریچه هوا با قابلیت نصب متفاوت استفاده خواهد شد.
انواعی از دریچه تهویه هوا که برای هواکش استفاده می شود به شکل دیواری است و قابلیت تنظیم را دارد. ممکن است این دریچه ها مسطح باشند و یا کمی دارای قوس باشد. جنس های مختلفی از این دریچه ها نیز تولید می گردد که بنا به محیط از انواع مختلف استفاده می شود. اگر هواکش در سقف نصب شده باشد می توان از دریچه هوا در سقف استفاده کرد که در رنگ ها و کل های مختلفی تولید می شود. اغلب به شکل چهار گوش است که دارای دمپر و بدون دمپر است. از انواع دیگر دریچه هوا می توان به انواع مشبک اشاره نمود که برای وسایلی که جریان هوا ی رفت و برگشت دارند کاربرد دارد. بهتر است از این دریچه هوا در مکانی استفاده شود که ارتفاع بیشتر از سه متر باشد.
یو چنل در سیستم تهویه هوا چه نقشی دارد؟
فلنج گالوانیزه به قطعه ای گفته می شود که رابط بین دو بخش از کانال تهویه هوا است.
 
در واقع قسمت هایی که امکان برقراری ارتباط بین آنها به سادگی وجود ندارد با کمک یو چنل آهنی یا گالوانیزه این ارتباط ایجاد خواهد شد.
 
پروفیل فلنج گالوانیزه کانال به جای پروفیل های قدیمی وارد بازار شده است.
 
این پروفیل ها دارای بخش های جانبی مانند :
• فلنج گالوانیزه کانال
• كرنر
• كلمپ(كليپس)
• نوار درزگير بين فلنج
• زیره ساپورت یا یوچنل گالوانیزه
• ساپورت کانال
• زیره کانالی
استفاده از این بخش به دلیل افزایش و توسعه کانال های تهویه هوا بسیار زیاد شده است.
 
زیره ساپورت گالوانیزه هم بخشی از کانال های تهویه است که نقش نگهدارنده را دارد.
 
زیره ساپورت گالوانیزه از پروفیلی از جنس ورق گالوانیزه ساخته شده که دارای ضخامت متفاوتی نیز می باشد.
 
ویژگی ها و فعالیت های شرکت میراکالا
به منظور بررسی و معرفی شرکت میراکالا لازم است تا نگاهی به فعالیت ها و ویژگی های این مجموعه انداخته و در این رابطه صحبت کنیم.
به منظور بررسی این مسئله باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت میراکالا به داشتن تیم مشاوره فنی و متخصص در حوزه تجهیزات مربوط به تهویه مطبوع و صنایع تهویه هوا شهرت دارد و شما می توانید از گروه مشاورین این مجموعه کمک بخواهید تا در نهایت بتوانید از بین محصولات و تجهیزات مختلف، به سراغ محصولی با کیفیت و حرفه ای، متناسب با نیاز خود بروید.
از دیگر ویژگی های و خدمات این مجموعه می توان به طراحی سیستم مدیریت یکپارچه ساختمان و همچنین هوشمند سازی تاسیسات و سیستم تهویه مطبوع در پروژه های مختلف اشاره کرد. 
این ویژگی بسیار مهم نیز باعث شده تا در پروژه های خاصی که فرآیند تهویه در آن ها اهمیت بسیار زیادی دارد، کارفرمایان و پیمانکاران به سراغ شرکت میراکالا آمده و از این مجموعه کمک بخواهند.
همچنین این برند تلاش کرده تا در حوزه فروش محصولات با کیفیت بالا در طبقه بندی تجهیزات تهیه مطبوع، با برندهای معتبر همکاری داشته باشد و شاهد عرضه محصولات با کیفیت و درجه یکی از سوی این شرکت باشیم.
افرادی که قصد دارند تا به سراغ شرکت میراکالا آمده و محصولات مختلفی را از این مجموعه خریداری کنند، یکی دیگر از سوالات بسیار مهمی مطرح می کنند این است که این شرکت در حوزه فروش چه محصولاتی فعالیت می کند.
اگر بخواهیم نگاهی به محصولاتی که توسط شرکت میراکالا به فروش می رسند نگاهی انداخته و در مورد این محصولات صحبت کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• عایق الاستومری
• کانال فلکسیبل 
• فلنج گالوانیزه
• دریچه هوا
• برزنت آماده
• متعلقات تهویه هوا
همین تنوع فروش اجناس و محصولات است که باعث محبوبیت میراکالا در بین مردم تهران شده است و شما می توانید حجم بسیار زیادی از محصولاتی که در حوزه تهویه مطبوع و صنایع تهویه هوا وجود دارند را از این برند خریداری کرده و به بهترین شکل ممکن از این محصولات استفاده کنید.
 
فعالیت شرکت میراکالا در شهرستان
یکی از سوالات بسیار مهمی که افراد مطرح می کنند این است که آیا امکان خرید تجهیزات میراکالا در شهرستان ها نیز وجود دارد یا خیر؟ به منظور پاسخ به این سوال باید گفت که مجموعه میراکالا تمام تلاش خود را کرده تا علاوه بر فعالیت جامع و کامل در شهر تهران، امکانی را به وجود بیاورد تا افرادی که در شهرستان ها زندگی می کنند نیز بتوانند از خدمات این شرکت استفاده کنند.
به منظور بررسی این مسئله باید گفت که شرکت میراکالا امکانی را فراهم کرده تا شاهد ارسال سریع و امن محصولات مختلف به شهرستان ها باشیم. این مسئله به شما کمک می کند تا اگر در شهرستان ها زندگی می کنید، به راحتی بتوانید اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از مجموعه میراکالا کنید.
همین مسئله باعث شده تا افرادی که در شهرستان ها زندگی می کنند نیز به راحتی به محصولات میراکالا دسترسی پیدا کرده و بتوانند محصول مورد نظر خود را از این مجموعه و شرکت با قیمت مناسب خریداری کرده و اقدام به رفع نیازهای خود کنند.
 
به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از لیست قیمت و سفارش تجهیزات تهویه هوا با مشاورین و کارشناسان شرکت میراکالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت در این خصوص به شما مشاوره رایگان قبل از خرید محصول را بدهند.
 
تلفن ثابت : 793 132 66 –021
 
وب سایت منبع : www.mirakala.ir
کد مطلب: 154097
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


hasan
Turkey
دریچه هوا رو چطوری میشه تعویض کرد بودن اینکه کانال رو تغییر سایز بدیم ؟
یه یه دریچه بزرگتر بگیریم میشه با برزنت آماده ها این دو رو بهم وصل کرد ؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
موقع خرید شما باید دریچه مطابق با اندازه کانال بخرید
اصلا نمیشه دریچه با اندازه متفاوت بخرین و بعدش بخواین با یه بزرنت نصب کنید , اصلا امکان نصب نیست
مگر اینکه شما کانال رو تغییر بدید یا دیوار رو به نسبت دریچه تغییر بدید
کافیه به یه کانال سازی محل رجوع کنید و ازشون درخواست کنید که یک کارشناس نصب بفرسته تا از نزدیک محل رو بررسی کنه
صالح مددی
Germany
دقیقا تنهای کاری که میشه کرد اینه که از دیوار کمک گرفت و دریچه رو با دیوار هماهنگ کرد
اگر میتونید اینکار رو بکنید در غیر اینصورت برزنت ببندید به فضای بین کانال و دریچه هوا
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
این فلنج کانال بصورت نود درجه هم هستش؟
کانال های قدیمی برای اینکه یه نوار دورش بذاریم نیاز به یه قطعه 90 درجه است