۰
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۷

آتش‌سوزی گسترده در انبار کیف و کفش

حدود ۱۲ انبار قدیمی و کوچک کیف و کفش در محدوده خیابان جمهوری تهران در آتش سوخت.
آتش‌سوزی گسترده در انبار کیف و کفش
حدود ۱۲ انبار قدیمی و کوچک کیف و کفش در محدوده خیابان جمهوری تهران در آتش سوخت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ساعت وقوع این حادثه را  بامداد روز پنجشنبه اعلام کرد و به خبرنگار ایرنا گفت: محل حادثه در طبقه آخر یک ساختمان چهار طبقه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بی درنگ ماموران چهار  ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.
سیدجلال ملکی افزود: در این طبقه حدود ۱۲ انبار و واحد تولیدی کیف و کفش در کنار هم بدلایل نامشخص دچار آتش سوزی شد.
به گفته وی، هر کدام از این انبارها حدود ۸۰ متر بوده که در مجموع آتش سوزی در وسعت ۳۰۰ متر روی داده بود و این انبارها مملو از اقلام قابل اشتعال از جمله کارتن، چرم، چسب و ظروف تینر بود.
ملکی ادامه داد: ۲ نفر در قسمت پشت بام تقاضای کمک داشتند و در هرکاری آتش در حال رسیدن به پشت بام بود آتش نشانان در یک عملیات سریع با استفاده از نردبان این ۲ نفر را سالم از محل حادثه خارج کردند.
وی با بیان اینکه این ساختمان یک راه پله داشت و درهای این ساختمان نیز قفل بود، تاکید کرد: آتش نشانان برای دست یافتن به کانون اصلی آتش مجبور شدن بخشی از دیوارهای مغازه کناری را شکافته و از این طریق خود را به طبقه چهارم این ساختمان برسانند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران یادآور شد: با تلاش آتش نشانان این حادثه حوالی ساعت پنج بامداد بدون مصدومیت به پایان رسید و به مالکان این گونه ساختمان ها که تعدادشان در تهران کم نیست نسبت به ارتقای این اماکن اقدام کنند.
کد مطلب: 155397
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *