; ?>; ?> علت مشاهده دود غلیظ در محدوده بلوارکشاورز چه بود؟ - مردم سالاری آنلاين
۰
سه شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۹

علت مشاهده دود غلیظ در محدوده بلوارکشاورز چه بود؟

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران منشا دود سیاه برخاسته در محدوده بلوار کشاورز تهران را آتش گرفتن یونولیت در یک ساختمان درحال ساخت اعلام کرد.
علت مشاهده دود غلیظ در محدوده بلوارکشاورز چه بود؟
سیدجلال‌ملکی در گفت‌وگو با ایسنا دراین‌باره اظهارکرد: حوالی ساعت ۱۶ امروز مشاهده دودی غلیظ در محدوده مرکز شهر تهران به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به محل  حادثه واقع در خیابان حجاب، محدوده بلوار کشاورز اعزام شدند.
وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل ادامه داد: دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شده و مشاهده کردند که حریق در یک ساختمان در حال ساخت رخ داده است. در این ساختمان در حال ساخت مصالح ساختمانی، به خصوص یونولیت وجود داشت که دچار حریق شده بود و دودی که در این محدوده مشاهده شده بود نیز ناشی از همان بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل اطفای حریق را آغاز کرده و آتش را تحت کنترل خود درآورده و دقایقی بعد نیز آن را به‌طور کامل خاموش کردند. این حادثه ابعاد وسیعی نداشت، اما با توجه به جنس یونولیت دود سیاه و غلیظی از آن بلند شده بود.
ملکی با بیان اینکه لازم است افراد حین کار در کارگاه‌های ساختمانی اصول ایمنی را رعایت کنند، اظهارکرد: این حادثه مورد مصدومی نداشت. عوامل آتش‌نشانی نیز پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.
کد مطلب: 168544
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *