۰
شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۱
اولین رویداد ورزشی در هلند با حضور گسترده هواداران

۷۰ هزار نفر در مسابقات رالی

کرونا و رعایت فاصله فیزیکی این هفته در هلند و در رقابت های فرمول یک فراموش شد.
۷۰ هزار نفر در مسابقات رالی
کرونا و رعایت فاصله فیزیکی این هفته در هلند و در رقابت های فرمول یک فراموش شد.
به گزارش ایسنا و به نقل از استار، با وجود اینکه کیمی رایکونن راننده آلفا رومئو مجبور شد پس از آزمایش مثبت کووید ۱۹ از مسابقات کنار بکشد، طرفداران روز شنبه گفتند که این ویروس آخرین چیزی است که در ذهن آنها وجود دارد.
زن جوانی که ۲۴۰ کیلومتر (۱۵۰ مایل) از شهر جنوبی ماستریخت را برای دیدن قهرمان محلی ماکس ورشتاپن طی کرد، گفت: هنگامی که از ورودی محل عبور تماشاگران عبور می کنید به تنها چیزی که فکر نمی کنید کروناست.
فرد دیگری گفت: بسیار خوب است که دوباره در میان این همه نفر قرار بگیریم. امیدوارم که این رویداد برای سایر رویدادها نیز الگو باشد.
این رقابتها اولین رویداد در هلند از زمان شیوع بیماری همه گیر است که با حضور گسترده تماشاگران برگزار می شود.  جشنواره های موسیقی و سایر رویدادهای فرهنگی هنوز با حضور افراد کمی برگزار می شوند.
این اتفاق انتقاداتی را برانگیخته است و تصاویر هزاران نفر که در مسیر مسابقه جمع شده اند باعث نارضایتی شد اما هوگو دی یونگ وزیر بهداشت گفت هیچ استثنائی برای مسابقات جایزه بزرگ قائل نشده است زیرا این رویداد از قوانین میزبانی جمعیت زیادی پیروی می کرد، به این معنی که همه تماشاگران برای ورود به آزمایش منفی کووید -۱۹ نیاز داشتند.
ظهور نوع دلتای ویروس کرونا باعث شده که عفونت ها در هلند در هفته های اخیر نسبتاً بالا باشد و دولت را مجبور به اجرای برنامه های مربوط به رعایت فاصله گذاری اجتماعی کند.
کد مطلب: 155487
برچسب ها: هلند
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *