۰
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۰
با هدف افزایش دسترسی مشتریان ایران خودرو به قطعات اصلی رقم خورد:

رکورد زنی ایساکو در فروش روزانه و ماهانه

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با هدف‌گذاری تسهیل دسترسی مشتریان و دارندگان محصولات ایران‌خودرو به قطعات اصلی و افزایش سهم بازار، رکورد فروش روزانه و ماهانه خود را در روز پایانی شهریورماه امسال پشت سر گذاشت
رکورد زنی ایساکو در فروش روزانه و ماهانه


شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با هدف‌گذاری تسهیل دسترسی مشتریان و دارندگان محصولات ایران‌خودرو به قطعات اصلی و افزایش سهم بازار، رکورد فروش روزانه و ماهانه خود را در روز پایانی شهریورماه امسال پشت سر گذاشت.
 
ایکوپرس- معاون بازاریابی و فروش ایساکو در این باره گفت: ایساکو علاوه بر گذر از رقم فروش ۵۸ میلیارد تومان در روز پایانی شهریور ماه، توانست بالاترین رقم فروش روزانه را از ابتدای سال در کارنامه کاری خود ثبت کند. همچنین این مجموعه در همین ماه با گذر از رقم ۶۰۳ میلیارد تومان توانست در حوزه توزیع قطعات، تمام رکوردهای ماهانه پیشین خود را پشت سر گذاشته و رشد شایان توجهی را تجربه کند که این به معنای تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات مورد نیاز است.
شهرام غلامی تشریح کرد: افزایش روزافزون سهم بازار، همه ساله به عنوان یکی از اهداف کلیدی در دستور کار ایساکو قرار می‌گیرد و هدف نهایی آن بهبود استانداردهای خدمت‌رسانی به مشتریان و ایجاد رابطه‌ای برد ـ ‌برد بین ذی‌نفعان و شرکت است. ایساکو در این راستا با اجرای طرح‌های نو و خلاقانه می‌کوشد، با سهولت بخشیدن به دسترسی مشتریان به قطعات و لوازم مصرفی مورد نیاز، رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش را افزایش دهد.
وی در ادامه گفت: ایساکو در سال اخیر بر طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، برای نخستین بار در ادوار ارزیابی (بازنگری چهار) موفق شد «رتبه یک» حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودروی کشور را کسب کند و بدین ترتیب با پشتوانه یازده سال صدرنشینی پیشین خود، برای دوازدهمین سال متوالی جایگاه برتر را در سطح کشور به خود اختصاص دهد.
غلامی افزود: این مجموعه در سال گذشته نیز با افزایش فروش لوازم یدکی به میزان ۵۰ درصد برابر با ۱۲۰۰میلیارد تومان جهش بی‌سابقه‌ای را در زمینه فروش رقم زد. همچنین با افزایش۲۰ درصدی نرخ تامین و عرضه قطعات نسبت به درخواست در بخش تجاری و فروشگاهی و بالاترین میزان پاسخگویی به نیازمندی مشتریان به قطعات، علاوه بر افزایش سهم بازار موفق به کسب سود خالص ۱۵۲ درصدی از محل بازرگانی شد.
غلامی گفت: شرکت ایساکو در سال گذشته در راستای ایفای نقش مسوولیت‌های اجتماعی، اقدامات مناسبی در خصوص فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی خرید قطعات اصلی و عواقب به‌کارگیری قطعات تقلبی، بی‌کیفیت و غیر اصل صورت داد که باعث شد دارندگان محصولات ایران‌خودرو، بیش از پیش نسبت به مزایای خرید لوازم یدکی اصل از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز ایساکو آگاه و نسبت به تهیه این محصولات ترغیب شوند.
وی افزود: از سوی دیگر شرکت ایساکو طی سال‌های اخیر با همکاری نهادهای نظارتی که همچنان در جریان است، چندین کارگاه زیرزمینی تولید و توزیع قطعات تقلبی و بی‌کیفیت که با سوء استفاده از بسته‌بندی و هولوگرام این شرکت جان و مال مردم را به مخاطره می‌انداختند کشف و پلمب کرده که این اقدام سهم موثری در اعتمادسازی و تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات اصلی این مجموعه داشته است.

 
کد مطلب: 156507
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *