۰
سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۵۹

سوء استفاده جدید امدادگران متفرقه

پس از انتشار خبر سوء استفاده از خدمات خودرویی توسط امداگران گذری شرکت ایساکو نه تنها به فکر ارتقای سیستم های هوشمند برای جلوگیری از بروز این مشکلات برآمده، ابزارهای ارتباطی خود با مشتریان را افزایش دهد و تاکید کرده اکیپ‌های امدادی و افزایش تعداد کارشناس پاسخگو در تمام نقاط ایران برای جلوگیری از خسارت به مردم بهبود یافته اند
سوء استفاده جدید امدادگران متفرقه

پس از انتشار خبر سوء استفاده از خدمات خودرویی توسط امداگران گذری شرکت ایساکو نه تنها به فکر ارتقای سیستم های هوشمند برای جلوگیری از بروز این مشکلات برآمده، ابزارهای ارتباطی خود با مشتریان را افزایش دهد و تاکید کرده اکیپ‌های امدادی و افزایش تعداد کارشناس پاسخگو در تمام نقاط ایران برای جلوگیری از خسارت به مردم بهبود یافته اند.

به گزارش  مردم سالاری آنلاین، به تازگی خبرهای در رسانه ها منتشر شده مبنی بر اینکه برخی امدادگران گذری خودرویی برای به جیب زدن درآمدهای کلان نه تنها برای تعمیرات خودرو هزینه های گزافی را از راننده ها دریافت می کنند، حتی خبرها حاکی از این است که افراد مذکور قبل از مراجعه یا عبور از آن منطقه طی اقداماتی خرابکارانه خودروهای پارک شده را دستکاری می کنند.
از طرف دیگر بسیاری از این افراد تعمیرات ناشیانه و غیرحرفه ای انجام می دهند که پشت آن چیزی جز سوء استفاده از مردم نیست و حتی برخی مواقع فراتر از هزینه دریافتی به راننده خسارت وارد می کنند، زیرا دیده شده که برخی خودرهای تعمیر شده توسط آنها با نقص فنی مواجه شده و هزینه جدید تعمیرات روی دست راننده گذاشته است، به همین دلیل شرکت ایساکو برای جلوگیری از صدمه‌ها و خطرات دریافت خدمات غیراستاندارد از این امداد خودروهای قلابی به دارندگان محصولات ایران‌خودرو تاکید کرده که برای دریافت خدمات متناسب با سیستم خودرو، با تماس از طریق شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و استفاده از اپ ایساکو یا وب سایت امداد خودرو ایران به آدرس  WWW.096440.COM    به صورت شبانه‌روزی خدمات شرکت امداد خودرو ایران را دریافت کنند و مشکل خودرو خود را با تیمی متخصص و قیمت مناسب برطرف کنند. همچنین شرکت امداد خودرو ایران برای جلوگیری از به دام افتادن افراد، درصدد ارتقای نرم‌افزار هوشمند و افزایش تعداد اکیپ‌های امدادی و برگزاری دوره‌های آموزشی پیش از همکاری و حین همکاری با متخصصین مکانیک است. 
 در واقع این خدمات به یک محدوده یا شهر محدود نیست و مشتریان می توانند در تمام شهرها، راه‌ها و جاده‌های عبوری کشور در کوتاه‌ترین زمان به این خدمات دسترسی پیدا کنند، چراکه شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو) اپلیکیشن هم در این زمینه طراحی کرده که بر روی گوشی‌های هوشمند در دسترس دارندگان محصولات ایران‌خودرو قرار می گیرد و آماده خدمت رسانی به مشتریان است. 
همچنین به منظور جلوگیری از سوء استفاده احتمالی امدادهای متفرقه، تمامی ناوگان امداد شرکت امدادخودرو ایران منقوش به دورنویسی مشخص با برچسب کد امدادگر، شماره تماس و چراغ‌گردان بوده و پیش از رسیدن امدادگر، مشخصات خودروی امدادی و کد امدادگر از طریق پیامک برای امدادخواه ارسال می‌شود. این شرکت در مرکز پاسخگویی مشتریان بیش‌ از 300 کارشناس پاسخگو داشته و خدمات خود را با بهره گیری از یک‌هزار و سیصد ناوگان تخصصی در سطح کشور ارائه می کند. بر همین اساس توانسته زمان خدمات‌دهی را در کشور به میانگین 25 دقیقه برساند.
دریافت خدمات از شرکت امداد خودرو ایران مزایایی زیادی دارد؛ برای نمونه امدادگر در کمترین زمان ممکن اعزام می شوند و از قطعات اصلی استفاده می شود و فاکتور رسمی هم ارایه می شود و حتی مشتریان می توانند در صورت نیاز با مدیران ارتباط برقرار کنند و درصورت بروز مشکل می توانند شکایات خود را برای رسیدگی اعلام کنند. هرچند طبق گزارش‌های دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت، اقدامات و برنامه‌های اجراشده امداد خودرو ایران در ارتباط با رفع ریشه‌ای علل شکایات و پاسخگویی مناسب‌تر به مشتریان اثربخشی زیادی داشته، به طوری که میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو در سال جاری روند صعودی داشته و در سطح بالایی قرار دارد که این موضوع با نظارت و کنترل برخط خدمات و اخذ نظرات مشتریان پس از دریافت خدمت و تعریف اقدامات مناسب تحقق یافته است. حالا در نقطه مقابل در صورت استفاده از امدادهای متفرقه، نه تنها ممکن است مشکل خودرو برطرف نشود، بلکه مرجع مشخصی برای پیگیری، شکایت و احقاق حق مشتری نیز وجود ندارد.
البته نباید فراموش کرد که مشتریان با استفاده از روش رسمی برای استفاده از خدمات امدادی از شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، در دوره گارانتی می توانند از محصولات کاملا رایگان استفاده کرده و مالک خودرو برای دریافت خدمات در این دوره هیچگونه هزینه ای پرداخت نمی کند و این خدمات شامل خدمات بالینی و حمل است و پس از اتمام دوره گارانتی خودرو تمامی خدمات طبق تعرفه‌های مصوب این شرکت به مشتریان ارایه خواهد شد.
یکی از راهبردها و سیاست در حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو تکریم مشتریان و ارائه خدمات ارزش آفرین به مشتری است. از این رو رفع نیازهای مشتریان و اقدامات و برنامه‌های تدوین شده در این خصوص با مساعدت و همکاری بخش‌های مختلف عملیاتی شده که در نهایت حذف علل نارسایی‌ها و نارضایتی مشتریان را به دنبال داشته به همین دلیل مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در بین خودروسازان کشور یازده سال صدرنشینی است.
کد مطلب: 140302
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *