۰
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۴

صعود فولاد سیرجان به نیمه‌نهایی والیبال آسیا

تیم فولاد سیرجان با کسب سومین پیروزی خود در مرحله گروهی مسابقات باشگاه‌های آسیا، صعود به مرحله نیمه‌نهایی را قطعی کرد.
تیم فولاد سیرجان با کسب سومین پیروزی خود در مرحله گروهی مسابقات باشگاه‌های آسیا، صعود به مرحله نیمه‌نهایی را قطعی کرد.
به گزارش ایرنا، در چهارمین روز از مرحله گروهی بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (دوشنبه) تیم فولاد سیرجان با نتیجه سه بر یک مقابل العربی قطر به پیروزی رسید. فولاد در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید و فقط در ست دوم با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ شکست خورد.
فولاد با این پیروزی و کسب ۳ برد و ۹ امتیاز، در رده نخست گروه B مسابقات قرار گرفت و صعود خود به مرحله نیمه‌نهایی را قطعی کرد. شاگردان سعید رضایی در آخرین بازی خود در مرحله گروهی، فردا به مصاف دایموند فود تایلند می‌روند و در صورت کسب هر نتیجه‌ای، یکی تیم‌های راه‌یافته به جمع چهار تیم برتر مسابقات خواهند بود.
هدایت العربی بر عهده خوان سیچلو مربی اسبق تیم ملی والیبال ایران قرار دارد. این تیم فردا به مصاف نماینده ازبکستان می‌رود و برای صعود به مرحله بعد، به پیروزی در این بازی نیاز دارد.
فولاد این مسابقه را با ترکیب رامین خانی، مهدی جلوه، صابر کاظمی، مجتبی قلی‌زاده، آرمین تشکری و علیرضا بهبودی در مناطق یک تا ۶ و مصطفی حیدری به عنوان لیبرو آغاز کرد.
تیم فولاد سیرجان که در دیدارهای اول و دوم خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها تیم ریبیسکو نماینده فیلیپین را سه بر صفر و نماینده ازبکستان را سه بر یک شکست داده است، فردا (سه‌شنبه) در آخرین رقابت خود در این مرحله و از ساعت ۱۲ به وقت تهران به مصاف دایموند فود تایلند می‌رود.
در پایان مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا تیم‌های اول و دوم دو گروه (چهار تیم) به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کنند تا برای مقام‌های اول تا چهارم با هم رقابت کنند.
همچنین تیم‌های سوم و چهارم دو گروه مقدماتی پس از پایان این مرحله برای جایگاه‌های پنجم تا هشتم به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تیم‌های پنجم دو گروه نیز تک مسابقه کسب رتبه نهم را برگزار خواهند کرد.
کد مطلب: 156700
برچسب ها: والیبال سیرجان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *