۰
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۳
دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو ایران،مهمترین انتظار و خروجی شانزدهمین نمایشگاه قطعات چیست؟

رفع معضل نقدینگی قطعه سازان و حل موضوع قیمت گذاری خودرو

حضور پررنگ بازیگران اصلی صنعت قطعه سازی در رویداد بین المللی تهران
دبیر انجمن قطعه سازان ایران از استقبال بالا و حضور قدرتمند قطعه سازان در شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران خبرداد و گفت: در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو علاوه بر مشارکت 500 قطعه ساز داخلی، تمام بازیگران اصلی و بزرگ صنعت قطعه سازی کشور حضور چشم گیری به نمایش گذاشتند
رفع معضل نقدینگی قطعه سازان و حل موضوع قیمت گذاری خودرو

دبیر انجمن قطعه سازان ایران از استقبال بالا و حضور قدرتمند قطعه سازان در شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران خبرداد و گفت: در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو علاوه بر مشارکت 500 قطعه ساز داخلی، تمام بازیگران اصلی و بزرگ صنعت قطعه سازی کشور حضور چشم گیری به نمایش گذاشتند.

به گزارش مردم سالاری آنلاین،مازیار بیگلو،  در حاشیه  برگزاری شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران، اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه علاوه بر حضور گسترده قطعه سازان داخلی، شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان و چین نیز در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

وی با اشاره به استقبال غیر قابل انتظار قطعه سازان از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تاکید کرد: انتظار می رود با توجه به استقبال بالای قطعه سازان از این دوره از نمایشگاه، در بازدید هایی که مسئولان از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران خواهند داشت شاهد نتایج و ثمرات خوبی برای صنعت قطعه سازی کشور باشیم.

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو ایران حل دو مشکل اصلی را از مهمترین انتظارات قطعه سازان اعلام کرد و گفت: رفع معضل نقدینگی قطعه سازان که ناشی از عدم توان پرداخت مطالبات از سوی خودروسازان است و همچنین حل موضوع قیمت گذاری خودرو، دو مشکل اساسی است که چنانچه راهکاری برای آن در نظرگزفته شده و حل شود به طور قطع گام بزرگی به منظور رفع مشکل صنعت خودرو و قطعه سازی خواهد بود.

بیگلو در پایان خاطر نشان کرد: در صورتی که مشکل قیمت خودرو حل شود مساله نقدینگی نیز در این صنعت حل خواهد شد انتظاری که پیش بینی می شود با حضور وزیر صنعت و مسئولان در این دوره از نمایشگاه قطعات و حل آن، بهترین خروجی نمایشگاه امسال قطعات خودرو باشد.
 
براساس این گزارش انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو كشور در سالن خلیج فارس شماره 44 غرفه 21 شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو حضور دارد.

یادآور می شود که نمایشگاه مذکور از روز گذشته آغاز و تا 19 آبان ماه جاری از ساعت 10 صبح تا 18 عضر پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.


منبع پرشین خودرو
کد مطلب: 157570
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *