۰
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۳

تزریق بیش از صدهزار دوز واکسن کرونا در منطقه۹

در راستای پویش تهران دوباره جان می گیرد، نسبت به تزریق بیش از 165 هزار دوز واکسن کرونا در پایگاه فتح اقدام شده است.
در راستای پویش تهران دوباره جان می گیرد، نسبت به تزریق بیش از 165 هزار دوز واکسن کرونا در پایگاه فتح اقدام شده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه9، محمدجواد خسروی شهردار منطقه با اشاره به پویش جهادی تزریق واکسن کرونا گفت: پس از راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون پایگاه فتح، از ابتدای خرداد سال جاری با ایجاد 10 کانتر در محوطه پايگاه پشتيباني مديريت بحران، خدمات‌رسانی به شهروندان تهرانی آغاز شد.
به گفته وی تاکنون بیش از 165 هزار دوز واکسن کرونا از انواع مختلف برکت، سینوفارم، استرازنکا و فخرا در پایگاه فتح به شهروندان تزریق شده است.
به گفته شهردار منطقه9 با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و شرکت شهر سالم، مراکز واکسیناسیون دیگر از جمله درمانگاه شمس و مجموعه پنها وابسته به وزرات دفاع نیز در منطقه9 فعال بوده است.
خسروی در ادامه گفت: با هدف خدمت رسانی بهتر به شهروندان و تسریع فرایند واکسیناسیون از ابتدای هفته جاری، مرکز درمانی والفجر در خیابان دستغیب نیز به ظرفیت واکسیناسیون منطقه9 اضافه شد.
وی با اشاره به واکسیناسیون شهروندان در اتوبوس های سیار نیز اظهار داشت: در فاز دوم پویش «تهران دوباره جان می گیرد» علاوه بر استقرار اتوبوس سیار در میدان استاد معین اکیپ سیار واکسیناسیون ویژه سالمندان و افراد دارای معلولیت که توانایی مراجعه حضوری به مراکز واکسیناسیون را ندارند، به منظور ارائه خدمت به این قشر از شهروندان در نواحی دو گانه منطقه فعال بوده است.
خسروی همچنین به تزریق دوز سوم واکسن کرونا اشاره کرد و گفت: پایگاه های منطقه9 نسبت به تزریق دوز سوم واکسن کرونا به شهروندان بالای 60 سال که 4ماه از تزریق دوز دوم آنها گذشته اقدام می کنند.
شهردار منطقه9 در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری سعی دارد از همه ظرفیت درمانی و بهداشتی خود در روند واکسیناسیون کرونا و بازگرداندن جانی دوباره به تهران استفاده کند که در این راستا تفاهم نامه ای میان شرکت شهر سالم و دانشگاه علوم پزشکی ایران برای تبدیل درمانگاه شهرداری منطقه9 به مرکز تزریق واکسن کرونا منعقد شده است.
کد مطلب: 157761
برچسب ها: واکسن کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *