۰
شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۵

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی با خرید فالوور

بازاریابی در شبکه های اجتماعی با خرید فالوور
جهت خرید خدمات شبکه های اجتماعی با ما تماس بگیرید : 09213004384
اینستاگرام در حال حاضر بیشترین میزان کاربر در سطح جهان را دارد. اگر اینستاگرام و فیس بوک را یکی تلقی کنیم، (که در واقع یکی هم هستند)، می توان گفت بیشترین تعداد کاربر در یک نرم‌افزار در سطح جهان مربوط به اینستاگرام است. امروز اینستاگرام فقط یک شبکه برای سرگرمی نیست. هرچند که در ابتدا اینستاگرام صرفاً برای سرگرمی و دوستیابی استفاده می‌شد، اما الان می‌‌توان گفت اینستاگرام یک نرم افزار جامع است. از این رو موسسه ما تصمیم گرفته است با فروش ویو اینستاگرام معتبر و بدون ریزش، بلاگر های اینستاگرامی را در اهداف خود کمک کند.
 
فروش ویو اینستاگرام
یکی از موضوعات بسیار مهم، برای هر کسی که در اینستاگرام دارای یک پیج یا صفحه شخصی است بازدید و ویو اینستاگرام است. هر کسی، دوست دارد بازدید و ویو اینستاگرام از پیچ یا صفحه خودش، به اندازه کافی باشد، تا بتواند با فروش ویو اینستاگرام به کسب درآمد نیز فکر کند. به همین دلیل بسیاری از سیستم‌های توسعه دهنده در کشور، فروش ویو اینستاگرام را در دستور کار خود قرار داده اند. موسسات معتبر  با استفاده از فروش ویو اینستاگرام به کاربران، در بالا بردن کیفیت پیج آنها، کمک می کنند. فروش ویو اینستاگرام کاربران ایرانی و فعال این شبکه اجتماعی، باعث بالارفتن اعتبار یک پیج توسط اینستاگرام می شود و  این پیج ها، از طریق خود اینستاگرام  هم مورد حمایت قرار می گیرند.
منظور از مورد حمایت قرار گرفتن توسط اینستاگرام،  آن است که اینستاگرام این صفحات را در قسمت اکسپلورر، در پیشنهادهای بالاتر قرار می دهد که طبیعتا ویو اینستاگرام را بالا می برد. از همین رو امکان بیشتر دیده شدن آنها و افزایش فالوورهای آنها بسیار زیادتر خواهد بود. به همین دلیل، سازمان‌ها و سرویس‌های مختلف، فروش ویو اینستاگرام بدون ریزش را در دستور کار خود قرار داده اند.
 
تاثیر گذاری یک ویدیو در اینستاگرام
ویو اینستاگرام همان،  بازدید اینستاگرام است که عمدتاً مربوط به پست های ویدیویی است و نشان می‌دهد افرادی که این ویدیو را در صفحه یا پیج شما دیده اند، چه تعداد هستند. یک نکته بسیار مهم آن است که اینستاگرام و فیس بوک به ویدئو ارزش بیشتری از پست می دهند. یعنی تاثیر گذاری یک ویدیو در اینستاگرام برای این شرکت، خیلی بیشتر از عکس است. واضح است که طراحی یک ویدیو بی نقص و جذاب خیلی سخت تر از تهیه کردن یک عکس ساده است. از این‌رو فیسبوک و اینستاگرام به ویدیو ارزش بیشتری می دهند. به  هر میزانی که شما یک ویدیو جذاب با صرف زمان زیادتری درست کنید، مطمئن باشید که اینستاگرام به شما و ویدیو شما ارزش خواهد داد. تجربه ثابت کرده است که وقتی یک ویدیو عالی در اینستاگرام  و فیسبوک آپلود می شود، در زمان بسیار کوتاهی، فالوورها و کاربران آن سایت یا پیج بیشتر میشود. موسسه ما با فروش ویو اینستاگرام شما را در این امر یاری می کند.
به عبارت دیگر می توان گفت، ویدیو، بازدید سایت را خیلی خوب بالا می‌برد و به همین دلیل برای لایک واقعی و افزایش ویو اینستاگرام حقیقتاً ساختن یک ویدیو بیشتر توصیه می شود.
 معنای مشارکت در اینستاگرام
 یکی از ویژگی هایی که برای اینستاگرام خیلی مهم است، مشارکت یا Engagement برای کاربران اینستاگرام است. هرچه مشارکت کاربران برای پست شما بیشتر باشد، اعتبار شما در اینستاگرام هم بیشتر خواهد بود. منظور از مشارکت، در واقع همان مشاهده کردن ویدیو، لایک کردن، کامنت قرار دادن و منشن کردن برای افراد در قسمت کامنت، ارسال وforward  پست،  ذخیره کردن و اعمالی نظیر آن است. تمام هدف دارندگان و مدیران پیج ها و صفحات  اینستاگرام، همین افزایش مشارکت است. اگر ویدئویی که می سازید، جذابیت بیشتری داشته باشد، قطعاً نرخ مشارکت در آن بالا خواهد رفت و محبوبیت بیشتری به دست خواهد آورد. در نتیجه  اینستاگرام شما را به افراد بیشتری پیشنهاد می کند. از این رو قاعدتاً فالوورهای شما بیشتر می شود و می‌توانید به کسب درآمد هم فکر کنید.
یکی از نکات بسیار مهم در مورد فروش ویو اینستاگرام این است که شما وقتی که پستی را قرار میدهید، باید اکانت ها و پیج ها و صفحاتی که پست شما را مورد تایید، لایک و ویو قرار می‌دهند،  اکانت های با کیفیت و تاثیرگذاری باشند. مسلم است که اگر کسی اکانت فیکی را ایجاد کند، یا  یک اکانت را به تازگی بسازد و با ان اکانت به تایید اکانت های دیگر بپردازد، خیلی برای اینستاگرام این کار ارزش قائل ندارد.
حال اگر اکانت های با کیفیت  اینستاگرام، یک به پست را لایک یا ویو کنند، آن وقت است که نتیجه بسیار موثری در رتبه پیج ایجاد می‌شود.
 
عکس و سابقه اکانت در اینستاگرام
شاید برای شما جالب باشد بدانید که یکی از چیزهایی که خیلی برای اینستاگرام مهم است این  موضوع است که عکس پروفایل افرادی که شما را فالو یا لایک می‌کنند، کاملاً واقعی درست و جذاب باشد. از این رو بهتر است که تمام اکانت های بازدیدکننده شما، دارای عکس پروفایل باشند.  محتوای اکانتهای بازدیدکننده نیز برای اینستاگرام مهم است و بهتر است که این پیج ها و اکانت ها، به اندازه کافی محتوا و پست داشته باشند. محتوا و پست هایی که مفید بوده و برای مخاطب جذابیت داشته باشد.
به جز این موضوع، سابقه فعالیت اکانت های بازدید کننده در اینستاگرام هم خیلی مهم است. اگر یک اکانت تازه تاسیس ، یک پست را لایک کند، صرفا باعث افزایش لایک شده. وگرنه، امتیاز بالایی برای پیج شما محسوب نمی شود.
ما فروش ویو اینستاگرام در سایت خود  را به این دلیل انجام  می دهیم که شما با خرید آنها، جذب فالوور و لایک با کیفیت و واقعی و فعال را، برای پیج و اکانت خود ایجاد می کنید.
بدون هیچ گونه شک و تردیدی می‌توان گفت که موثرترین راه تبلیغ و جذب مشتری در حال حاضر و بر اساس آخرین آمار، اینستاگرام است و جالب است بدانید که اینستاگرام بعضاً از گوگل نیز بیشتر برای خرید کالا و محصول مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو اگر شما بتوانید یک پیج اینستاگرام را به خوبی مدیریت کنید و ویو اینستاگرام  را افزایش دهید، بدون شک می توان گفت که یکی از بهترین جاها برای فروش را انتخاب کرده اید.
خرید فالوور توییچ
یکی از شبکه‌های اجتماعی بسیار جذاب که در حوزه پخش ویدیو و لایو استریم فعال است، شبکه اجتماعی توییچ است که به دلیل فناوری هایی که در آن استفاده شده، باید بگوییم که بستر مناسبی را برای کسب و کارهای دیجیتال فراهم کرده است. از این رو شاهد آن هستیم که بسیاری از کسب و کارهای ایرانی نیز برای حضور در این شبکه اجتماعی جذاب و البته کاربردی، فعالیت خود را آغاز کرده اند.
خیلی‌ها فکر می‌کنند که تنها استفاده ای که میتوان از شبکه اجتماعی توییچ کرد، در ارتباط با بازی و سرگرمی است. اما باید بگویم که اینگونه نیست. می‌توان در زمینه های مختلف دیگری نیز در شبکه اجتماعی توییچ فعالیت کرد و از آن کسب درآمد کرد. نکته خیلی مهم برای توییچ، کیفیت بالای فیلم بارگذاری شده است. شما در یوتیوب می توانید این کار را انجام بدهید، اما در کانال  یوتیوب، حتماً باید فالوور های زیادی داشته باشید و تعداد فیلم‌های زیادی درست کنید تا یوتیوب به  شما امتیاز بدهد. اما در توییچ این گونه نیست. شما حتی می‌توانید با یک فیلم با کیفیت بالا، به سوددهی و تعداد مشترک قابل توجه دست پیدا کنید. به همین دلیل ما در موسسه خود خرید فالوور توییچ را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که شما میتوانید با استفاده از این شبکه اجتماعی، فالوور توییچ را از ما خریداری کنید.
 
فروش فالوور اسپاتیفای
شبکه اجتماعی اسپاتیفای در واقع یک پلتفرم پخش موسیقی است و کاربران این شبکه می توانند بدون توجه به کشور، زمان و ...، موسیقی دلخواه خود را به خوبی در دسترس داشته باشند. این پلتفرم در سال ۲۰۰۸ میلادی با ایده امکان دسترسی به موسیقی به صورت رایگان در هر زمان درست شد و به عنوان یک شبکه اجتماعی در حال حاضر به مشتریان خود خدمات زیادی می دهد. اما جالب است بدانید که می‌توان از اسپاتیفای کسب درآمد کرد.
علاقه مندان به موسیقی می توانند در این شبکه به فعالیت بپردازند، فالوورهای خود را افزایش بدهند و بعد از افزایش دادن فالوور، اگر که خودشان موزیسین هستند، موسیقی خود  را به دیگران عرضه کند و کسب درآمد کند. کسب درآمد از این سایت  به شکل دلاری است و شما با فروش فالوور اسپاتیفای از موسسه ما، می توانید جزو افرادی باشید که در این پلتفرم به ایجاد کسب و کار می پردازید. اسپاتیفای علاوه بر پخش آهنگ ها، پادکست ها، ویدیو ها و انواع مختلف محتوا را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد. یکی از بزرگترین ویژگی های این شبکه اجتماعی، صدای با کیفیت بالا و ایجاد لیست های پخش طولانی حتی در حالت آفلاین است. کاربران در این شبکه معمولاً در جستجوهای سبک پیشنهادی، دنبال سبک و آهنگهای جدید می‌گردند. اگر شما اکانت اسپاتیفای داشته باشید که دارای فالوور زیاد باشد، در قسمت جستجوهای سبک پیشنهادی، بیشتر ظاهر خواهید شد و در آنجا، اسپاتیفای، شما را به عنوان یک هنرمند به دیگران معرفی خواهد کرد که در واقع می‌توان گفت با گسترش فعالیت هنری شما  همراه خواهد بود.
نکته ای که در مورد شبکه اجتماعی اسپاتیفای وجود دارد این است که، معمولا  دو نوع کاربر دارد. کاربر شنونده و کار بر آرتیست. شما از دو حالت می‌توانید از این نرم افزار استفاده کنید. یکی  به صورت کاملا رایگان ولی باید به اینترنت متصل باشید، (در قسمت رایگان شما می توانید بی نهایت آهنگ را بدون وقفه گوش بدهید) اما در قسمت پریمیوم، شما در ازای پول هایی که شنوندگان برای استفاده کردن از اکانت ها، پرداخت می‌کنند، این پول به آرتیست ها داده می شود.
پس می‌توان گفت تعامل بین شنونده و آرتیست، همواره در این شبکه اجتماعی جذاب، وجود دارد. به این معنا که شنوندگان برای شنیدن آهنگ های جذاب و جدید و سبک های پیشنهادی، به این شبکه اجتماعی مراجعه می‌کنند و  با پرمیوم کردن  حالت  استفاده خود، هزینه ای  را پرداخت می کنند. آرتیست ها  نیز، با توجه به توانایی های خود در حوزه موسیقی، آهنگها، قطعات، پادکست ها و مسائل مختلف را در این شبکه اجتماعی اشتراک گذاری می کنند.  هر چه که تعداد فالوور های بیشتری داشته باشند، قاعدتاً بیشتر می‌توانند که در کسب درآمد کنند.
منظور از فالوور اسپاتیفای،  همان فالوورهای اکانت های ارتیست ها و هنرمندانی است که در این شبکه اجتماعی به فعالیت می پردازد. فالوورها، می تواند به تنهایی  به ترک ها، آلبوم‌ها و... ، دسترسی داشته باشند.
اهمیت شبکه های اجتماعی در کسب درآمد
به راستی می توان گفت که امروز می‌توان با استفاده از شبکه‌های اجتماعی درآمدهای بسیار بالایی داشت. کما اینکه به واقع افرادی را می‌بینیم که صرفاً با تمرکز روی شبکه اجتماعی درون گوشی خودشان، از خیلی از مشاغل درآمدهای  بسیار بالاتری دارند. با استفاده از شبکه اجتماعی میتوانید، مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید و فقط آنها را به صفحه و با پیج خود هدایت کنید. شبکه‌های اجتماعی بستر مناسبی را برای برقراری ارتباط با مشتری های شما ایجاد می کنند و شما به راحتی و بدون هیچگونه واسطه دیگری می توانید به سوالات و مشکلات و مشتری خود بپردازید و به آن ها پاسخ دهید. شبکه‌های اجتماعی بسیار زیادی داریم که کاربران بسیار زیادی هم در آن فعالیت دارند. مانند فیسبوک. البته فیس‌بوک تقریباً از سال ۲۰۱۳ به بعد و با آمدن همکار جدید خود اینستاگرام، کمی از محبوبیت خود مخصوصا در ایران را از دست داد.
 اینستاگرام به عنوان یکی از زیر مجموعه های فیس بوک در حال حاضر می تواند یک منبع بسیار خوب برای کسب درآمد، ایجاد شغل و .... باشد. کسب و کارهای B2C و B2B به قدری از این شبکه اجتماعی استفاده کردند که حتی ما نسخه تجاری شده اینستاگرام هم در این نرم‌افزار می بینیم. جالب است که بدانید که میزان فروش و درآمدهای شبکه‌های اجتماعی چیزی حدود ۳ برابر فروش کل تجارت الکترونیکی است و می‌توان گفت که ما شاهد کسب و کارهایی فقط در حوزه شبکه های اجتماعی هستیم.
 نفوذ شبکه‌های اجتماعی در زندگی مردم به گونه ای است که امروزه خیلی از افراد وقتی که می‌خواهند محصول را خرید کنند، به جای اینکه در گوگل آن را سرچ کنند، در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و صفحاتی با ویو اینستاگرام بالا،  آن را جستجو می کنند.
ما نیز برای این منظور و به جهت کمک به کسب و کارها و فریلنسرها و وبمسترها، فروش ویو اینستاگرام خرید فالوور توییچ و فروش فالوور اسپاتیفای را در دستور کار خود قرار داده ایم. جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت و خرید به سایت ما به نشانی https://smmp.ir مراجعه نمایید.
کد مطلب: 158157
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *