۰
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

معابر و میدان آزادی ساماندهی می‌شوند

طرح ویژه نگهداشت شهر در محدوده خیابان و میدان آزادی با هدف ساماندهی این پهنه در مراسم و مناسبت های بزرگ ملی و مذهبی اجرا می شود.
طرح ویژه نگهداشت شهر در محدوده خیابان و میدان آزادی با هدف ساماندهی این پهنه در مراسم و مناسبت های بزرگ ملی و مذهبی اجرا می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 9، محمدجواد خسروی شهردار منطقه ضمن بازدید از این محور شریانی که به نوعی ورودی شهر تهران محسوب می شود؛ بر اجرای ویژه طرح تحول نگهداشت شهر در این محدوه ( حد فاصل میدان آزادی تا خیابان شهیدان) تاکید کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه خيابان و میدان آزادی بخشی از حافظه تاریخی ملت ایران است، اضافه کرد: با توجه به اهميت اين محور در برگزاري مراسم هاي ملي و مذهبي از قبيل راه پيمايي يوم الله بيست و دوم بهمن، سالگرد شهادت سردار دلها شهيد قاسم سليماني، رژه موتورسواران در سالروز ورود امام خميني (ره)، طرح استقبال از بهار و سایر مناسبت های ملی-مذهبی، ضرورت دارد با تدابیر ویژه این پهنه به آیینه ای از کیفیت نگهداشت شهر تبدیل شود.
شهردار منطقه9 خاطر نشان کرد: مجموعه مدیریت شهری منطقه سعی دارد ضمن پایش مستمر خیابان و میدان آزادی به منظور شناسایی و احصا مواردی که ممکن است منجر به مشکلات شود، در اسرع وقت نسبت به رفع چالش ها و ساماندهی در تمام حوزه ها اعم از عمرانی، شهرسازی، ترافیکی، خدمات شهری، زیباسازی و فضای سبز اقدام کند.
گفتنی است این بازدید با حضور شهردار منطقه9 و مدیران ارشد شهری منطقه برگزار شد.




کد مطلب: 158612
برچسب ها: میدان آزادی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *