۰
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۶

صعود پردردسر استقلال در ضربات پنالتی

استقلال با برتری ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی از سد نود ارومیه گذشت و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.
صعود پردردسر استقلال در ضربات پنالتی
استقلال با برتری ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی از سد نود ارومیه گذشت و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.
به گزارش ایسنا، از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، استقلال از ساعت ۱۷:۳۰در ورزشگاه آزادی میزبان نود ارومیه بود که این دیدار در طول ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک تمام شد و در وقت‌های اضافه هم گلی در برنداشت. در نهایت استقلال با برتری ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.
آرمان رمضانی در دقیقه ۸۸ برای استقلال و سجاد طجرلو در دقیقه ۵۹ برای نود ارومیه گلزنی کردند.
نیمه نخست
در دقیقه ۱۰، روی خروج اشتباه و دفع توپ ناقص دروازه‌بان تیم نود، متین کریم‌زاده صاحب موقیت شوت‌زنی شد که ضربه او توسط بازیکنان حریف دفع شد. ضربه کرنر هم خطرناک بود و با اصابت به بازیکن نود، به دیرک دروازه تیم‌شان برخورد کرد.
در دقیقه ۱۹، متین کریم‌زاده در نقش پاسور ظاهر شد ولی ارسال خوب اما سریع او با ضربه سر ناقص سبحان خاقانی همراه بود و توپ به بیرون رفت.
در دقیقه ۲۰، عارف آقاسی می‌توانست با ضربه سر دروازه تیم نود را باز کن کند توپ با اختلاف اندک به بیرون رفت.
در دقیقه ۲۶، شوت سر ضرب عارف آقاسی از مقابل محوطه جریمه با فاصله اندک از کنار دیرک افقی دروازه به بیرون رفت. امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۴۵ به سمت دروازه نود شوت زد که مدافع حریف این توپ را به کرنر فرستاد.
نیمه دوم
در دقیقه ۴۶، پاس رو به عقب بابک مرادی با شوت ارسلان مطهری همراه بود که در مسیر ورود به دروازه به پای محمدرضا آزادی برخورد کرد و به اوت رفت.
موج حملات استقلال روی دروازه نود ادامه داشت. ابتدا ضربه سر آزادی به اوت رفت و در ادامه شوت امین قاسمی‌نژاد با شیرجه دروازه‌بان حریف به کرنر رفت.
گل نود: در دقیقه ۵۹، تیم نود ارومیه در کمال ناباوری و روی تنها موقعیت خود، توسط سجاد طجرلو دروازه استقلال را باز کرد.
در دقیقه ۶۴، ارسال آزادی به روی دروازه با ضربه سر بابک مرادی همراه بود که با اختلاف اندک به بیرون رفت.
در دقیقه ۶۶، محمد دانشگر برای گلزنی شوت زد که ضربه او با برخورد به مدافع حریف به کرنر رفت.
در دقیقه ۸۴، ارسال توپ به روی دروازه در موقعیت بسیار خوب و تک به تک روی پای آزادی نشست که او به بدترین شکل ممکن به توپ ضربه زد و این فرصت از دست رفت.
در دقیقه ۸۵ ضربه سر آرمان رمضانی با واکنش خود رضا منصوری از داخل چارچوب خارج شد و به کرنر رفت.
گل استقلال: مقاومت دروازه‌بان نود ارومیه شکست و در دقیقه ۸۸، آرمان رمضانی با ضربه سر دروازه تیم میهمان را گشود و مانع حذف تیمش شد.
وقت‌های‌اضافه اول و دوم
در دقیقه ۹۶ ضربه فنی آرمان رمضانی به دیرک دروازه نود برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد. در دقیقه ۱۱۱ هم آزادی فرصت داشت بالاخره استقلال را پیش بیندازد که ضربه او در مسیر ورود به دروازه با دخالت مدافع حریف به کرنر رفت.
در دقیقه ۱۱۷ ضربه رضا آذری به شکل خطرناکی از کناره دروازه نود ارومیه به بیرون رفت.
ضربات پنالتی
استقلال: ۴
محمدرضا آزادی (گل شد) - سعید مهری (گل نشد) - بابک مرادی (گل شد) - امیرعلی صادقی (گل شد) - آرش رضاوند (گل شد)
نود ارومیه: ۲
محسن سلیمانی (گل) - یامین فلاح (گل نشد) - کیوان مارابی (گل شد) - محمد تفتیان (گل نشد)
ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف آقاسی، آرش رضاوند (کارت زرد)، زبیر نیک‌نفس، سبحان خاقانی (رضا آذری ۴۶)، امیرعلی صادقی، ارسلان مطهری، متین کریم‌زاده (بابک مرادی ۴۶) و امین قاسمی‌نژاد (آرمان رمضانی ۶۰).
ترکیب نود ارومیه: رضا منصوری (کارت زرد)، وحید صدری، محسن سلیمانی، رضا احمدی، هادی آقازاده، آرمان سوداگر، عماد علیپور، محمد رستمی زاده، اکبرصفرزاده (کارت زرد)، سجاد طجرلو (محمد بهلول ۷۵)، آرمین مصطفوی (یامین فلاح ۶۵).
کد مطلب: 158906
برچسب ها: استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *