۰
پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۹

ثبت‌نام جاماندگان دکتری ۱۴۰۱ آغاز شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر از آغاز ثبت‌نام مجدد جاماندگان آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۱ خبر داد.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر از آغاز ثبت‌نام مجدد جاماندگان آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۱ خبر داد.
فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا؛ ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز(Ph.D) سال ۱۴۰۱ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برگزار می‌شود.
وی افزود: داوطلبانی که در زمان مقرر(از تاریخ ۱ تا ۱۲ آذر ۱۴۰۰) موفق به ثبت‌نام در آزمون دکتری نشده‌اند، سازمان سنجش آموزش کشور  امکانی را فراهم نموده تا این دسته از متقاضیان حداکثر از امروز دوم تا روز جمعه مورخ ۱۰ دی بتوانند صرفاَ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org در خصوص ثبت نام با تاخیر اقدام کنند.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: لذا متقاضیان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
زرین آمیزی گفت: هزینه ثبت‌نام با تاخیر حسب مصوبه مورخ هیئت وزیران مبلغ سه میلیون و هفتصد و هفتاد و هفت هزار ریال است که به حساب خزانه واریز می‌شود. لازم به توضیح است هزینه فوق شامل مجموع هزینه‌های ثبت‌نام در بازه زمانی مقرر به مبلغ ۲.۰۸۵.۰۰۰ ریال، ثبت‌نام برای متاخرین به مبلغ ۱.۶۸۰.۰۰۰ ریال و خدمات پیام کوتاه به مبلغ ۱۲.۰۰۰ ریال می‌باشد. 
وی تصریح کرد: آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ در روز جمعه مورخ ششم اسفند ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
کد مطلب: 159057
برچسب ها: دکتری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *