۰
دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۸

مقررات جدید سفر از ایران به آلمان

آلمان همزمان با شیوع بیشتر سویه امیکرون مقررات جدیدی را برای سفر از ایران به این کشور وضع کرد. 
مقررات جدید سفر از ایران به آلمان
آلمان همزمان با شیوع بیشتر سویه امیکرون مقررات جدیدی را برای سفر از ایران به این کشور وضع کرد. 
به گزارش ایسنا، براساس مقرراتی که به دفاتر خدمات مسافرتی و هواپیمایی اعلم شده است، مسافرانی که قصد سفر به آلمان  را دارند علاوه بر جواز ورود به این کشور، باید کارت واکسیناسیون جانسون/ فایزر/ مدرنا/ آسترازنکا و تست PCR در محدوده ۴۸ مانده تا پرواز مقصد را همراه داشته باشند. 
تمام مسافران بالای ۶ سال در پروازهای ورودی به آلمان باید در محدوده ۴۸ ساعت مانده به پرواز مقصد در یکی از مراکز مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی تست PCR انجام دهند.  
مسافران دارای واکسیناسیون که از آخرین نوبت واکسن جانسون/ فایزر/ مدرنا/ آسترازنکا ۱۴ روز گذشته باشد، از تست PCR و قرنطینه در بدو ورود به کشور آلمان معاف خواهند بود. کارت واکسن باید به زبان انگلیسی باشد. 
آلمان همچنین اعلام کرده است در صورت قرار گرفتن ایران در گروه Risk Area (محدوده پرخطر)، مسافران قبل از پرواز باید خود را در لینک www.einreiseanmeldung.de به صورت آنلاین ثبت‌نام کرده و کپی از تایید نهایی و QR code را به همراه داشته باشند. مسافران کشورهای پرخطر کرونا باید بین ۱۰ تا ۱۴ روز در محل سکونت، خود را قرنطینه خانگی کنند. 
آلمان در حال حاضر به افرادی که دارای پاسپورت اتحادیه اروپا، ایسلند، نروژ، سوئیس، آمریکا و کانادا هستند و یا اقامت اتحادیه اروپا، ایسلند، نروژ و سوئیس را دارند و یا دارای ویزای تایپ D آلمان و حوزه شنگن معتبر هستند و یا ویزای تایپ C آلمان را دارند مشروط به این‌که مسافر دارای کارت واکسیناسیون باشد که از آخرین نوبت واکسن ۱۴ روز گذشته باشد و یا دارای ویزای تایپ C حوزه شنگن باشند مشروط به این‌که مسافر قبلا یک بار به کشور صادرکننده ویزا مسافرت کرده باشد و دارای کارت واکسن باشد که ۱۴ روز از تزریق آخرین دز آن گذشته باشد و بلیت تاییدشده به صورت ترانزیت در ادامه مسیر به کشور صادرکننده ویزا به همراه داشته باشد، اجازه ورود می‌دهد. 
کد مطلب: 160510
برچسب ها: آلمان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *