۰
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۳
رهبر انقلاب:

من هم تزریق نوبت سوم واکسن را انجام دادم

در سالگرد بیعت تاریخی همافران با حضرت امام خمینی (ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرمانده کل قوا دیدار کردند.
من هم تزریق نوبت سوم واکسن را انجام دادم
در سالگرد بیعت تاریخی همافران با حضرت امام خمینی (ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرمانده کل قوا دیدار کردند.
به گزارش ایسنا،‌ گزیده بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی بدین شرح است:
من مقیدم به شیوه‌نامه‌هایی که پزشکان اعلام می‌کنند. بنده تقید دارم، یعنی وظیفه میدانم برای خودم که آنها را عمل کنم و عمل میکنم. اصرار روی ماسک دارم و این نوبت سوم تزریق این واکسن را هم من انجام دادم.
توصیه می‌کنم به مردم عزیزمان که به هر حرف متخصصین و صاحب‌نظران این رشته توجه کنند و گوش کنند. آنچه که آنها صلاح میدانند و لازم میدانند انجام بدهند.
آن روز (۱۹ بهمن ۵۷) آن جوانهای افسر و درجه‌دار و عمدتاً همافرانی که در آن دیدار عجیب با امام شرکت کردند و بیعت کردند، این بیعت، بیعت با شخص نبود. این بیعت، بیعت با هدفها بود. بیعت با آرمانها بود. بیعت با آن جهاد مقدسی بود که امام فرمانده مقتدر آن جهاد بود.
هر کس در هر دوره‌ای که در مسیر آن آرمان‌ها حرکت کند، در واقع در این حرکت سهیم و شریک است؛ بنابراین شما فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی هم جزو کسانی هستید که از افتخارات نوزدهم بهمن بهره‌مندید. حرکت آن روز نیروی هوایی ضربه‌ی آخری بود که بر پیکر پوسیده‌ رژیم پهلوی وارد شد و خیمه‌ی منحوس رژیم پهلوی را نابود کرد.
هر جایی که نیروی حق در مقابل کفر وارد میدان بشود، دشمن با همه‌ جلال و جبروت ظاهری که باطن و مغز ندارد در محاسباتش اشتباه می‌کند؛ همیشه همین‌جور است.

آمریکا امروز از جایی ضربه می‌خورد که هرگز آن را محاسبه نکرده است. امروز دو رئیس‌جمهور آمریکا ــ رئیس‌جمهور قبلی و رئیس‌جمهور فعلی ــ اینها دست به دست هم دادند که تتمه‌ آبروی آمریکا را ببرند و دارند می‌برند.
در کشور هزاران حماسه به وجود می‌آید، در طول این سالها، در طول این چند دهه، چهار دهه در کشور چه قدر کارهای بزرگ انجام گرفته، چه قدر کارهای حماسه‌آمیز انجام گرفته،  اینها بایستی بیان بشود، اینها را دشمن کتمان میکند. در عرصه‌های اجتماعی، در عرصه‌های اقتصادی، در عرصه‌های عمرانی، در عرصه‌های آموزشی، در عرصه‌های بهداشت و درمان، در صنعت، عمران و ... هیچ خبری از اینها در مجموعه‌ی رسانه‌ای کشور نیست، این خیلی چیز عجیبی است. مشکلات اقتصادی و معیشتی هست، نباید بگذاریم مشکلات بر روی این حماسه‌ها گردوغبار بنشاند و آنها را از چشم مردم پنهان کند.
دشمن از دیکتاتوری رسانه‌ای برای بزرگنمایی مشکلات در جمهوری اسلامی و علیه مفاهیم اسلامی حدأکثر استفاده را میکند. این یک واقعیت تلخی است که وظیفه جهاد تبیین را بر دوش همه میگذارد. متولیان رسانه‌ها در درجه‌ِی اول مسئولند، چه رسانه‌ ملی و چه سایر رسانه‌های گوناگون، چه فضای مجازی، چه مجموعه‌ی مطبوعات، همه موظفند در این زمینه وارد این میدان بشوند و هر کسی که یک مرکز و منبری برای حرف زدن با افکار عمومی جامعه دارد در این زمینه موظف است.
جبهه‌ی دشمن امروز دست زده به یک تهاجم ترکیبی، تهاجم دشمن یک تهاجم ترکیبی است؛ یعنی جنبه‌ اقتصادی در آن هست، جنبه‌ سیاسی در آن هست، جنبه‌ی امنیتی در آن هست، جنبه‌ی رسانه‌ای در آن هست، جنبه‌ی دیپلماسی در آن هست. از همه جهت یک حمله‌ی ترکیبی دسته‌جمعی را شروع کردند، ما هم در مقابل بایستی حرکتمان حرکت ترکیبی باشد. از همه جهت بایستی تلاش کنیم.
 
کد مطلب: 160998
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *