۰
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۵

استیلی و باقری از مسئولیت سر باز زدند

در حالی که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصمیم‌گیری در مورد سرمربی پرتغالی این تیم را به نظر کمیته فنی موکول کرده بود، در پایان نشست روز دوشنبه، این کمیته نتوانست تاثیری در آینده ژوزه داشته باشد تا وی همچنان در بلاتکلیفی بسر ببرد.
 پس از آنکه پرسپولیس نیم فصل اول دوازدهمین دوره لیگ برتر را با عنوان دوازدهمی به پایان رساند، مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند مانوئل ژوزه را از سمتش کنار بگذارند و هدایت این تیم در نیم فصل دوم را به یک مربی دیگر بدهند. این تصمیم در شرایطی روز جمعه از آلمان از سوی محمد رویانیان اعلام شد که یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی موقت پرسپولیس انتخاب و تصمیم گیری نهایی به جلسه روز دوشنبه موکول شد.
با بازگشت مدیر عامل پرسپولیس به ایران وی مذاکرات و مشورت هایش برای انتخاب کادر فنی جدید سرخپوشان را آغاز کرد و تمام تلاشش را کرد تا زمینه جدایی مانوئل ژوزه از پرسپولیس را بدون ضرر مالی فراهم کند. در این میان نزدیکان و سایر مسئولان پرسپولیس نیز در تلاش بودند تا موافقت برخی مربیان و افراد مد نظر برای حضور در مجموعه فنی این تیم را بگیرند.
اعضای کمیته فنی هم نتوانستند به مشخص شدن وضعیت کادر فنی پرسپولیس کمکی کنند
کریم باقری یکی از این مردان بود که براساس اطلاعات خبرنگار مهر قرار بود به عنوان مدیر فنی به جمع کادر فنی پرسپولیس اضافه شود اما در جلسه کمیته فنی علی پروین به این سمت رسید تا باقری حاضر نشود به عنوان مربی هم به پرسپولیس بیاید.
یکی دیگر از برنامه های مسئولان پرسپولیس این بود که حمید استیلی در کنار یحیی گل محمدی هدایت سرخپوشان را برعهده بگیرند و کریم باقری هم به عنوان مدیر فنی فعالیت کند که استیلی این پیشنهاد را نپذیرفته تا یحیی گل محمدی به تنهایی مسئولیت فنی سرخپوشان تا مشخص شدن سرمربی را برعهده بگیرد.
این در حالی است که مشکل بزرگ پرسپولیسی ها قرارداد سنگین مانوئل ژوزه است که در صورت برکناری باید این رقم توسط باشگاه تا دلار آخر پرداخت شود. اتفاقی که برای پرسپولیس گران تمام خواهد شد. به همین خاطر مسئولان این باشگاه در تلاشند تا در روزهای آینده کاری کنند که در تعامل با مانوئل به همکاری با وی پایان دهند تا ضرر مالی زیادی متوجه باشگاه نشود.
در صورتیکه مانوئل ژوزه حاضر نشود به باشگاه پرسپولیس تخفیف بدهد و یا نوشتن استعفا را قبول نکند، این احتمال را هم باید داد که وی به کادر فنی برگردد. اتفاقی که با توجه به ذهنیت برخی بازیکنان نسبت به وی بعید است رنگ واقعیت به خود بگیرد. با این حال تنها راه حل باقی مانده این است که مانوئل یا استعفا بدهد و یا طلبش را به پرسپولیسی ها ببخشد!
کد مطلب: 16188
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *