۰
شنبه ۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۲

مورا یکشنبه در ایران دیدار می‌کند

انریکه مورا شنبه شب وارد تهران می شود و روز یکشنبه با علی باقری مذاکره‌کننده ارشد کشورمان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
مورا یکشنبه در ایران دیدار می‌کند
انریکه مورا شنبه شب وارد تهران می شود و روز یکشنبه با علی باقری مذاکره‌کننده ارشد کشورمان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، از زمان بازگشت هیأت‌ها به پایتخت‌ها، رایزنی‌ها و تماس‌ها میان وزیر خارجه و جوزف بورل و دیگر هیات های مذاکره کننده، و همچنین علی باقری مذاکره‌کننده ارشد ایران و انریکه مورا هماهنگ‌کننده گفت‌وگوها بی‌وقفه و مستمر ادامه داشته است.
بر اساس تفاهم‌های انجام شده، مورا شنبه شب وارد تهران خواهد شد و روز یکشنبه با علی باقری مذاکره‌کننده ارشد کشورمان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
همچنین به درخواست مورا احتمالا دیدارهایی با برخی مقام‌های ارشد کشورمان در این سفر خواهد داشت و آخرین وضعیت گفت‌وگوها در این سفر مورد بررسی قرار خواهد گرفت و موضوعات باقی‌مانده مورد بحث قرار می گیرد.
معاون رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از سفر به ایران روز دوشنبه برای گفت‌وگو با مقام‌های آمریکایی راهی واشنگتن می شود. به گفته منابع نزدیک به هیات ایرانی، به دلیل عدم اتخاذ تصمیم سیاسی لازم در واشنگتن، هنوز در نقطه توافق قرار نداریم و رایزنی ها و رفت و آمدهای دیپلماتیک برای حل و فصل برخی موضوعات باقی مانده انجام می شود
. معاون رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا جمعه شب در توییتی از سفرش به تهران در روز شنبه خبر داد.
مورا با اعلام این خبر افزود: فردا (شنبه) به تهران سفر می کنیم تا علی باقری کنی ملاقات کنیم.
وی ادامه داد: تلاش برای رفع شکاف های باقی مانده در مذاکرات وین در مورد برجام از جمله اهداف این سفر است. ما باید این مذاکره را به نتیجه برسانیم. خیلی چیزها در خطر است.
کد مطلب: 162019
برچسب ها: انریکه مورا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *