۰
سه شنبه ۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۷

تغییرات بنیادین در گارانتی محصولات ایران خودرو در سال جدید

در سال های اخیر در صنعت خودرو علاوه بر ارتقای کیفیت تولیدات خودرو، بهبود خدمات پس از فروش هم اهمیت ویژه ای پیدا کرده است، از این رو در صنعت خودرو این خدمات پس از فروش است که در مسیری گام بر می دارد که گارانتی محصولات با متنوعتر و با سرعت بیشتری در اختیار مشتریان خود قرار دهد
تغییرات بنیادین در گارانتی محصولات ایران خودرو در سال جدید
در سال های اخیر در صنعت خودرو علاوه بر ارتقای کیفیت تولیدات خودرو، بهبود خدمات پس از فروش هم اهمیت ویژه ای پیدا کرده است، از این رو در صنعت خودرو این خدمات پس از فروش است که در مسیری گام بر می دارد که گارانتی محصولات با متنوعتر و با سرعت بیشتری در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
 
 
به گزارش مردم سالاری آنلاین،یکی از بهترین دلایل برای خرید خودروی صفرکیلومتر بجای نمونه‌های کارکرده و دست‌دوم وجود گارانتی کارخانه‌ای و اطمینانی است که از این بابت به وجود می‌آید،گارانتی خودروسازان هزینه‌های تعمیر خودرو در سال‌های اولیه مالکیت را پوشش می‌دهد.
ایران خودرو در اقدامی تحسین برانگیز گارانتی تمام محصولات خود را از دو سال و ۴۰ هزار کیلومتر به سه سال و ۶۰ هزار کیلومتر ارتقا داده است.
این اقدام آغاز خوبی در جهت رشد کیفیت قطعات و افزایش بهره وری و همچنین مشتری مداری و بهبود خدمات پس از فروش در ایران خودرو است.
در سال‌های گذشته خدمات پس‌ازفروش خودرو در کشورمان با مشکلات بسیاری همراه بود و عملا شرکت‌ها به ارائه خدمات در بازه زمانی طولانی می‌پرداختند. نارضایتی‌های مردم روز‌به‌روز در حال افزایش بود و خدمات پس‌ از فروش به پاشنه آشیل خودروسازان تبدیل شده بود.
در این راستا ایران خودرو با نوآوری در زمینه خدمات پس‌ازفروش به دنبال وفادارسازی مشتری به برند خود هستند.
ایران خودرو با برنامه‌ریزی دقیق، هر سال برنامه‌های جدیدی را در راستای خدمات به مشتریان و افزایش رضایتمندی‌ آن‌ها ارائه کرده و نشان داده که موفقیت چندین ساله و کسب مقام نخست خدمات پس‌ازفروش بین خودروسازان در هشت سال گذشته اتفاقی نبوده است.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو دکتر مهدی خطیبی، ایران خودرو را خودروساز پیشگام کشور در اجرای بند دوم فرمان هفتم از هشت فرمان رییس جمهوری دانست و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ که مزین به نام «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» است، گارانتی تمامی محصولات این گروه صنعتی، از دو سال و ۴۰ هزار کیلومتر پیمایش، به سه سال و ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش افزایش یافته است.
وی با بیان این که عزم ایران خودرو بر اجرای تمامی بندهای ابلاغی از سوی رییس جمهوری محترم متمرکز شده، تاکید کرد: از امسال نظارت‌های کیفی در زنجیره تامین ایران‌خودرو با حساسیت بالایی صورت خواهد گرفت و طبق دستور ابلاغی، از قطعات با کیفیت پایین در خطوط تولید استفاده نخواهد شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: در صدد هستیم، با افزایش کیفیت محصولات، رهبری معظم، حضرت امام خامنه‌ای نیز دیگر دغدغه‌ای از سوی ایران‌خودرو برای عرضه محصول باکیفیت و رضایتمندی مشتریان نداشته باشند.
به نظر می‌رسد دکتر مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو در حال ایجاد تغییرات بنیادین در بحث خدمات پس از فروش در صنعت خودروی کشورمان است و در سال‌ جدید و همزمان با ورود خودروهای مدرن ایران‌خودرو به بازار و صادرات آن‌، قطعا شاهد صادرات بیش از پیش خدمات پس از فروش به بازارهای بین‌المللی و پیش‌روی به سمت مدرن‌سازی خواهد رفت.
 
 
 
کد مطلب: 162073
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *