۰
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۲

نظارت بر اصالت قطعات خدمات پس از فروش سايپا

طرح نظارت بر اصالت قطعات يدكي شبكه خدمات پس از فروش محصولات سايپا در راستای اجرای طرح ویژه مبارزه با لوازم یدکی قاچاق و تقلبی وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز شد
نظارت بر اصالت قطعات خدمات پس از فروش سايپا
 
 
طرح نظارت بر اصالت قطعات يدكي شبكه خدمات پس از فروش محصولات سايپا در راستای اجرای طرح ویژه مبارزه با لوازم یدکی قاچاق و تقلبی وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.
 
به گزارش سایپانیوز، مهدی روزبهاني؛ رئيس كميته مبارزه با كالاهای تقلبي و قاچاق شرکت سايپايدك، گفت: مجموعه خدمات پس از فروش سايپا در راستاي ارائه خدمات و قطعات با كيفيت به مشتريان و اطمينان از عدم وجود قطعات غير شركتي در سطح نمايندگي‌ها و عامليت‌ها، بازرسي در سطح شبكه نمايندگي‌ها و عامليت‌هاي فروش قطعه و عاملين تعميراتي را آغاز کرده است.
او از عزم جدي و قاطع در برخورد با اشخاص حقيقي و حقوقي فعال در زمينه توليد، توزيع و فروش قطعات يدكي تقلبي و قاچاق محصولات سایپا در بازار خبر داد و تصریح کرد: کيفيت قطعات يدكي در مجموعه خدمات پس از فروش سايپا تضمين های لازم را دارد بود و اين قطعات در بسته‌بندي اصلي عرضه مي‌شوند لذا تامين قطعات و فرآيند توليد مطابق استانداردهای سخت‌گيرانه است.
روزبهاني تاكيدكرد: فرآيند کنترل کيفيت برای محموله‌های قطعات يدک در مبادی ورودی به انبارهای سايپايدک به دقت مورد بازرسی قرار می گیرد و در صورت مشاهده هرگونه عدم انطباق، محموله مردود می شود.
او ادامه داد: کليه قطعات يدکی توسط کارشناسان مورد بازرسی قرار گرفته و در صورت صدور گواهی مرغوبيت، قطعات قابل ارسال به انبار است.
رئيس كميته مبارزه با كالاهای تقلبي و قاچاق شرکت سايپايدك با بیان اینکه نظارت و بازرسي سايپايدك در حوزه مبارزه با توزيع قطعات تقلبي و قاچاق مسبوق به سابقه بوده است، افزود: با ادامه بازرسي‌ها و همكاري با سازمان بازرسي اصناف و تعزيرات حكومتي، راه هر گونه سوء استفاده از نام و برند سايپايدك را مسدود خواهيم کرد.
او اظهارداشت: طرح بازرسي و نظارت سايپايدك در مبارزه با توزيع قطعات غير اصلي در بازار، در تمام استان ها آغاز شده و به طور مستمر ادامه خواهد داشت.
گفتنی است، طرح بازرسي و نظارت بر اصالت قطعات يدكي شبكه خدمات پس از فروش سايپا با حضور سیدمحمدرضا موسوي؛ مديرعامل سايپايدك و محمدرضا موسويان؛ مدير بازرسي گروه خودروسازي سايپا آغاز شده است.
کد مطلب: 162407
برچسب ها: سایپا سایپا یدک
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *