۰
سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۰

وزش باد شدید در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وزش باد خیلی شدید در تهران و خیزش گرد و خاک طی امشب و فردا (۲۳ و ۲۴ فروردین ماه) هشدار داد.
اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وزش باد خیلی شدید در تهران و خیزش گرد و خاک طی امشب و فردا (۲۳ و ۲۴ فروردین ماه) هشدار داد.
به گزارش ایسنا اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار نارنجی‌رنگ آورده است: از امشب تا فردا (۲۳ و ۲۴ فروردین ماه) وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید در پاره‌ای نقاط به ویژه نیمه‌جنوبی و مرکزی همراه با خیزش گردوخاک و کاهش نسبی کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
در این شرایط جوی شکستن درختان فرسوده و نهال‌ها و احتمال آسیب رسیدن به سازه‌های موقت و سست، پوشش گلخانه‌ها و خطر سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی، کاهش میدان دید و کیفیت هوا دور از انتظار نیست بنابراین اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به پرهیز از پرواز با هواپیماهای سبک و گلایدرها، پرهیز از کوهنوردی، محکم کردن سازه‌های موقت و پوشش گلخانه‌ها، پرهیز از سفرهای برون شهری با توجه به کاهش دید، پرهیز از کار روی سازه‌های مرتفع، عدم تردد کنار سازه‌های نیمه‌تمام توصیه می‌کند.
به گزارش ایسنا در هشدار نارنجی ‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.
کد مطلب: 162530
برچسب ها: تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *