۰
شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۵

افزایش دمای تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران، صاف تا قسمتی ابری،همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و افزایش دمای تدریجی پیش‌بینی می‌شود.
افزایش دمای تهران
به گزارش مردم سالاری آنلاین، به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران، صاف تا قسمتی ابری،همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و افزایش دمای تدریجی پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری و با توجه به تناوب فعالیت سامانه بارشی، در بعضی ساعت‌ها نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات و روز دوشنبه (۹ خرداد) در نواحی مرکزی استان، گاهی رگبار با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. 
طی این مدت شاهد روند تدریجی افزایش دمای روزانه خواهیم بود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.
آسمان تهران فردا (۸ خرداد) قسمتی ابری تا نیمه ابری و وزش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۹ خرداد) کمی ابری و در بعد از ظهر نیمه‌ابری، گاهی وزش باد شدید با احتمال رگبار باران با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
کد مطلب: 164227
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *