۰
پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۳

پروژه تصفیه‌خانه پردیس سرعت می‌گیرد

عملیات اجرایی تصفیه خانه شماره ۲ شهر جدید پردیس که فاضلاب مسکن مهر این شهر را تصفیه خواهد کرد، تسریع می‌شود و بنا بر اعلام شرکت عمران پردیس، منابع آن از طریق تهاتر زمین تامین خواهد شد.
پروژه تصفیه‌خانه پردیس سرعت می‌گیرد
عملیات اجرایی تصفیه خانه شماره ۲ شهر جدید پردیس که فاضلاب مسکن مهر این شهر را تصفیه خواهد کرد، تسریع می‌شود و بنا بر اعلام شرکت عمران پردیس، منابع آن از طریق تهاتر زمین تامین خواهد شد.
به گزارش ایسنا، به دنبال حواشی ایجاد شده مبنی بر آلودگی آب سد ماملو از طریق فاضلاب انسانی و صنعتی شهرهای پردیس، رودهن و اطراف، بنا بر اعلام مدیرعامل شرکت عمران پردیس، عملیات اجرایی تصفیه خانه شماره ۲ این شهر که قرار است فاضلاب مسکن مهر فاز ۸ را تصفیه کند، توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) سرعت خواهد گرفت.
پروژه تصفیه خانه شماره ۲ پردیس از تیرماه سال گذشته توسط محمد اسلامی، وزیر وقت راه و شهرسازی آغاز شد و مدت اجرای طرح، دو سال تعیین شد اما از آن زمان تاکنون اجرای پروژه با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده است.
مدیر کارگاه تصفیه خانه شماره ۲ پردیس درباره آخرین وضعیت این پروژه اعلام کرد که عملیات خاکبرداری به اتمام رسیده، اجرای ساختمانهای جنبی آغاز شده، پروژه در حال آرماتور بندی و قالب بندی جهت بتن ریزی است. 
منابع لازم جهت خرید تجهیزات تصفیه‌خانه تامین شد 
در این خصوص پیرفرشی - سرپرست شرکت عمران پردیس در دیدار با پیمانکار  ساخت پروژه تصفیه‌خانه شماره ۲ فاضلاب این شهر اعلام کرد که کارهای عملیاتی به سرعت پیگیری و خرید تجهیزات در دستور کار قرار گیرد.

با توجه به نوع قرارداد مشارکتی با قرارگاه خاتم برای اجرای این پروژه، تمام هزینه‌های مورد نیاز به صورت تهاتر اراضی خواهد بود. در همین خصوص و به منظور تسریع در اجرای عملیات تصفیه‌خانه، با تاکید پیرفرشی، تهاترهای لازم جهت تامین منابع مالی صورت خواهد گرفت و در سوی مقابل انتظار از مجموعه قرارگاه، جدیت بیشتر در تکمیل تصفیه‌خانه است.
به گفته پیرفرشی پروژه تصفیه‌خانه شماره دو فاضلاب پردیس که در دو مدول اجرا خواهد شد، باعث می‌شود تا فاضلاب فازهای مسکن مهر به این محل منتقل شده و دیگر مشکلی بابت فاضلاب در پردیس وجود نداشته باشد.
گفتنی است تا زمان اجرای کامل این پروژه، فعلا فاضلاب فازهای ۵، ۹ و ۱۱ مسکن مهر به طور موقت به تصفیه‌خانه شماره یک پردیس منتقل می‌شود و فاضلاب فاز ۸ نیز به لاگون‌های موقت احداثی توسط شرکت عمران ایران هدایت خواهد شد.
کد مطلب: 162610
برچسب ها: پردیس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *