۰
يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۶

حضور قدرتمند گروه بهمن در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

مدیر ارتباطات گروه بهمن از حضور این گروه خودروسازی و معرفی چهار محصول در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران خبر داد
حضور قدرتمند گروه بهمن در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران
مدیر ارتباطات گروه بهمن از حضور این گروه خودروسازی و معرفی چهار محصول در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران خبر داد. 
مجتبی نظری ضمن اعلام حضور قدرتمند گروه بهمن در یکی از بزرگترین غرفه های چهارمین نمایشگاه خودرو تهران گفت: گروه بهمن با محصولات جدید در حوزه خودروهای سواری و حمل و نقل و خدمات شهری در این نمایشگاه حضور می یابد.
مدیر ارتباطات گروه بهمن با اشاره به معرفی چهار محصول در غرفه این شرکت اظهار کرد: دیگنیتی پرستیژ و ریسپکت جدیدترین خودروهای سواری با مشخصات فنی و امکانات رقابتی است. FAW550 دیگر محصول باری و City12 جدیدترین اتوبوس شهری است که در نمایشگاه برای اولین بار به معرض دید علاقمندان قرار می گیرند.
نظری با اشاره به اینکه در راستای مشتری مداری برنامه های تولیدی خود را به مشتریان اعلام می کنیم، گفت: انتخاب‌های گروه بهمن گواهی می‌دهد، ما به دنبال عرضه خودروهایی زیبا و با کیفیت هستیم. از نظر ما شان مردم ایران استفاده از خودروهایی با طراحی در تراز روز دنیا است.
مدیر ارتباطات گروه بهمن به دیگر خودروهای حاضر اشاره و اظهار کرد: محصولات فیدلیتی پرایم 5 و 7 نفره، دیگنیتی پرایم و اینرودز در نمایشگاه خواهند بود. کشنده امپاور، کامیون ایسوزو و فورس و مینی بوس پگاسوس نیز در غرفه گروه بهمن به نمایش درخواهند آمد.
نظری تصریح کرد: ما به احترام مشتریان و هموطنان در نمایشگاه خودرو شرکت و در دریافت نظرات آنها اقدام خواهیم کرد؛ چرا که درگروه بهمن نظرات مشتریان با اهمیت ترین شاخصه در انتخاب محصول است و عرضه خودروهای با کیفیت و با قیمت رقابتی این مساله را تایید می کند.
گفتنی است، گروه بهمن تنها تولید کننده در کشور می باشد که همه محصولات نقلیه از دو چرخ تا هجده چرخ را تولید می کند. این محصولات در بخش سواری، وانت کار، پیکاپ آفرود، ون باری، کامیون، کشنده، اتوبوس، موتورسیکلت و... تقسیم بندی می شوند که از جمله آن به می توان به دیگنیتی پرایم، فیدلیتی پرایم، کشنده پرقدرت و مدرن امپاور، کامیون فورس و... اشاره کرد.
در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی شهر آفتاب از ساعت 11 صبح تا 6 بعد از ظهر ۲۷ تا 30 اردیبهشت‌ماه، در سالن 5 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
کد مطلب: 163550
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *