۱
۳
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۶

معرفی بهترین برندهای پمپ استخری در بازار تهران

 
پمپ استخر، در حیاط شما نصب شده است، مواد شیمیایی را در آب به گردش در می آورد و ناخالصی ها و کدرها را فیلتر می کند. با یک پمپ با کیفیت، می توانید زمان کمتری را برای مراقبت از استخر خود صرف کنید و زمان بیشتری را برای لذت بردن از آن صرف کنید.
بهترین پمپ استخر این قدرت را دارد که استخر شما را چندین بار در یک بازه زمانی 24 ساعته و بدون توجه مداوم تمیز کند. اگر در حال تعویض مدل قدیمی خود هستید (طول عمر پمپ استخر 8 تا 12 سال است) یا در حال خرید یک استخر کاملاً جدید هستید، برای بررسی ویژگی ها و برخی از بهترین گزینه های موجود در بازار هستید، مطالعه ی ادامه ی مطلب را از دست ندهید.
3 برند معتبر پمپ تصفیه استخری مارک خارجی درجه یک
هر نوع استخری که در خانه دارید، تمیز نگه داشتن آن در اولویت است. بهترین راه برای حفظ تمیزی استخر، راه اندازی یک پمپ فیلتراسیون برای حذف زباله ها و ذرات از آب است. در اینجا گروه دما استار بهترین پمپ های استخر برای هر نیاز منحصر به فرد را به شما عزیزان معرفی می کند.
برای اطلاع از انواع قیمت پمپ استخر با فروشگاه دما استار در خیابان طالقانی تهران تماس بگیرید.
  1. پمپ تصفیه استخر ایمکس: پمپ تصفیه استخری ایمکس در زمینه تاسیسات استخر و جکوزی است. وظیفه مهم این پمپ ها این است که آب داخل استخر را در مدار گردش قرار می دهد. پمپ های تصفیه استخر Emaux در پنج مدل SB، SC، SE، EPH و SPH در بازار موجود و قابل ارائه هستند.
    پمپ استخری لئو: شرکت پمپ لئو Leo یکی از بهترین شرکت های چینی است که سازنده لوازم و تجهیزات استخری بوده و در جهان به دلیل کیفیت و تنوع محصول محبوبیت بسیاری دارد. پمپ استخری لئو یا لیو (پمپ های آب مخصوص تصفیه و تخلیه استخر) با توان 200 الی 2200 وات در بازار موجود است. دما استار نمایندگی پخش پمپ استخری لئو با بهترین قیمت در تهران است.
    پمپ استخری سیپو CIPU: پمپ تصفیه سیپو CIPU ساخت کشور چین بوده و از بدنه های مقاوم پلی اتیلن فشار قوی و مقاوم در برابر خوردگی و دارای صافی (استرینر) برخوردارند. همچنین دارای استاندارد CE اروپا مناسب استخر و جکوزی است.
    انواع پمپ استخر
    هنگام خرید پمپ استخر بالا یا داخل زمین، سه گزینه دارید: تک سرعته، دو سرعته و سرعت متغیر. مدل ‌های تک‌ سرعته کم‌ هزینه ‌ترین و همچنین کم ‌بازده ‌ترین را دارند، در حالی که مدل‌ های دوسرعته و سرعت متغیر از نظر قیمتی جلوتر هستند، اما به شما این امکان را می ‌دهند که در هزینه‌ های انرژی صرفه ‌جویی کنید.
    هنگام انتخاب بهترین پمپ استخر چه نکاتی را باید در نظر گرفت
    هنگام خرید یک پمپ استخر جدید در بالا یا داخل زمین، مهم است که چندین فاکتور از جمله اندازه استخر، مواد، اسب بخار و سازگاری فیلتر را در نظر بگیرید.صاحبان استخر باید حداقل دبی پمپ را محاسبه کنند تا پمپ اندازه مناسب برای حجم استخر خریداری کنند. نرخ جریان از گالن های متر یک در دقیقه استفاده می کند تا مشخص کند پمپ چند بار در روز می تواند کل محتویات استخر را فیلتر کند. به این تعداد گردش مالی گفته می شود. پمپ باید به اندازه ای بزرگ باشد که حداقل یک بار در روز استخر را بچرخاند، اگرچه دو بار ترجیح داده می شود.
    با توجه به اینکه پمپ های استخر بالا یا داخل زمین برای انجام وظایف خود باید هر روز 8 ساعت یا بیشتر کار کنند، باید ناهموار باشند. اکثر پمپ های استخر دارای یک موتور فولاد ضد زنگ بادوام با فن های داخلی هستند که آنها را در دمای خنک نگه می دارد. محفظه پمپ باید از پلاستیک مرغوب تشکیل شده باشد که بتواند مواد شیمیایی خشن موجود در استخرهای شنای کلر و آب شور را تحمل کند.
    اکثر سازندگان قدرت پمپ های خود را بر حسب گالن در دقیقه (یا ساعت) تبلیغ نمی کنند زیرا سرعت جریان به عوامل دیگری فراتر از خود پمپ بستگی دارد، مانند اندازه لوله کشی، اتصالات لوله کشی، فیلتر استخر و حتی ارتفاع پمپ نسبت به استخر همه این عناصر می توانند مقاومتی ایجاد کنند که سرعت جریان پمپ را کاهش می دهد. این به عنوان مقاومت سر شناخته می شود.
    سه نوع فیلتر برای استخر داخلی وجود دارد: ماسه، کارتریج و DE زمین دیاتومه. در حالی که بیشتر پمپ ها با انواع فیلترها کار می کنند، قبل از خرید پمپ، سازگاری را بررسی کنید. همچنین هر کدام از فیلترها بر اساس نوع و اندازه فیلتر دارای حداکثر دبی هستند. هرگز پمپ را با سرعتی بیشتر از حداکثر دبی فیلتر کار نکنید، در غیر این صورت ممکن است به فیلتر آسیب برساند.فروشگاه دما استار پخش کننده انواع پمپ استخری در تهران
    با توجه به گسترش روز افزون شبکه های جهانی ارتباطات و با هدف سهولت دسترسی شما عزیزان، اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی با نام تجاری دما استار نمودیم. ما فعالیت خود را با عنوان شرکت فنی مهندسی دما استار در زمینه تاسیسات حرارتی، برودتی و تهویه مطبوع در سال 1386 آغاز کردیم و امروز با کوشش و تلاش بی وقفه تبدیل به یکی از شرکت های موفق و قابل اعتماد در این حوزه شده ایم.
    فروشگاه دما استار واقع در خیابان طالقانی تهران پخش کننده انواع پمپ استخر و جکوزی از ارزان ترین مدل ها تا بهترین پمپ های خارجی از جمله ایمکس، لئو و سیپو است.
     
 
کد مطلب: 163586
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


رایان
Iran, Islamic Republic of
سپاس از اطلاعات مفیدتون