۰
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۰
در بازدید مدیران سایپا از ایتراک مطرح شد؛

همکاری ایران خودرو و سایپا، با هدف حرکت رو به جلوی صنعت خودرو

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه و تحقیقات قطعات و مجموعه های خودرو (ایتراک)، گفت: با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دو گروه خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا در زمینه‌های گوناگون، از سرمایه‌گذاری‌های موازی و هزینه‌بر پرهیز شود
همکاری ایران خودرو و سایپا، با هدف حرکت رو به جلوی صنعت خودرو


مدیرعامل شرکت آزمایشگاه و تحقیقات قطعات و مجموعه های خودرو (ایتراک)، گفت: با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دو گروه خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا در زمینه‌های گوناگون، از سرمایه‌گذاری‌های موازی و هزینه‌بر پرهیز شود.
 
ایکوپرس- داود جهاندیده، در بازدید جمعی از مدیران ارشد شرکت سایپا از آزمایشگاه های تخصصی ایتراک اظهار کرد: خودروسازان داخلی به‌ویژه دو خودروساز بزرگ کشور باید برای رشد و توسعه و افزایش کیفیت محصولات خود از تجارب، تجهیزات و نقاط قوت یکدیگر بهره مند شده و در حوزه های تخصصی هم‌پوشانی داشته باشند. از این رو آمادگی خود را برای همکاری‌های فی مابین اعلام می‌داریم.
وی در ادامه افزود: شرکت ایتراک به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه صنعتی ایران خودرو، برای حرکت رو به جلوی صنعت خودرو و در به ثمر نشاندن هر چه بهتر پروژه‌های ملی و نیز افزایش رضایت مشتریان خودروهای ساخت داخل از هیچ کوششی دریغ نکرده و ضمن بهره گیری از توانمندی‌ها و امکانات آنان، در خدمت خودروسازان کشورمان در زمینه‌های مورد نیاز خواهیم بود.
در ادامه این نشست، قضایی معاون کیفیت گروه سایپا به نمایندگی از شرکت سایپا، به معرفی بخشی از فعالیت های آن خودروساز در حوزه‌های مرتبط پرداخت و اظهار امیدواری کرد، در آینده‌ای نزدیک همکاری های لازم میان دو شرکت شکل گیرد. 
در پایان این نشست، از آزمایشگاه‌های تخصصی قطعات و مجموعه‌های خودرو شرکت ایتراک بازدید به عمل آمد و کارشناسان بخش‌های آزمایشگاهی توضیحات مبسوطی از فرآیند کار ارایه کردند. 
گفتنی است، شرکت ایتراک یکی از شرکت‌های تخصصی گروه صنعتی ایران خودرو، از بزرگ ترین و مجهزترین آزمایشگاه های صنعت خودرو در کشور به شمار می آید و ماموریت اصلی‌اش ارایه خدمات آزمایشگاهی در حوزه تخصصی صنعت خودرو، قطعات و مجموعه‌های خودرویی است. این شرکت درسال ۱۳۷۶ تاسیس شد و اکنون در ۱۸ شاخه علمی صنعت خودرو کار می کند.

 
کد مطلب: 163594
برچسب ها: ایران خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *