۰
سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۲

۲ سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و به آن پایبندم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، من دو سال دیگر با باشگاه قرارداد دارم، به این قرارداد پایبند هستم و مشکلی برای ادامه همکاری ندارم، پایبند هستم و مشکلی از این بابت ندارم. تصمیمی اگر از سوی باشگاه گرفته شود، من نمی‌توانم تصمیم‌گیری کنم و بخواهم موضع‌گیری داشته باشم.
۲ سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و به آن پایبندم

به گزارش مردم سالاری آنلاین،به نقل از تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، دو سال دیگر با سرخپوشان قرارداد دارد و خود را پایبند به این تعهد می‌داند.

یحیی گل‌محمدی که پس از پایان دوران محرومیتش توانست در نشست خبری پیش از بازی سرخپوشان برابر شهر خودرو شرکت کند، اظهار داشت: خوشحالم که بعد از مدت‌ها در خدمت شما (خبرنگاران) هستم. اتفاقات زیادی در این فصل رخ داد و در شرایطی هستیم که به پایان مسابقات نزدیک می‌شویم. در دو دیداری که در پیش داریم، باید از اسم و نام پرسپولیس که برای ما مهم است، دفاع کنیم.
فوتبال یک بازی گروهی است و در تمام ابعاد باید قوی باشید
وی در ادامه افزود: با بچه‌ها صحبت کردم و امیدوارم این دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. می‌دانم که هواداران دوست نداشتند در این شرایط باشیم و برای دومی بجنگیم. سال گذشته یک درس خوب به ما داد که باید متوجه باشیم، فوتبال یک بازی گروهی است و در تمام ابعاد باید قوی باشیم. این درس را ما گرفتیم و فکر می‌کنم می‌تواند در سال‌های آینده به ما کمک کند.
قطعاً برای گرفتن 3 امتیاز، تمام انرژی و تلاش‌مان را خواهیم گذاشت
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار با شهر خودرو، خاطرنشان کرد: مقابل تیمی هم بازی داریم که آخرین امیدهایش برای بقا در لیگ برتر است و از طرفی تیم ما هم قطعاً برای گرفتن سه امتیاز تلاش خواهد کرد. تقابل این انگیزه‌ها در بازی فردا باعث می‌شود که شاهد بازی خوبی باشیم. پدیده تیمی است که خوب دفاع می‌کند و انتقال به حمله خوبی دارد. شهر خودرو تیم جوانی است، چیزی برای از دست دادن ندارد و فردا با تمام انگیزه بازی می‌کند. ما هم چیزی برای از دست دادن نداریم و قطعاً برای گرفتن سه امتیاز، تمام انرژی و تلاش‌مان را خواهیم گذاشت.
در تبریز شرایط برای انجام مسابقه مهیا نبود
گل‌محمدی درباره اتفاقات هفته گذشته دیدار با تراکتور و حواشی پیش آمده، اظهار داشت: ما رفته بودیم فوتبال بازی کنیم، اما واقعاً شرایط انجام مسابقه، مهیا نبود. اتفاقاتی که افتاد، عادی نبود و نمی‌دانم دلیل آن چه بود. از زمانی که این اتفاقات رخ داده، سؤالی که هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال می‌پرسند، این است که چرا این اتفاقات رخ داده و جوابی برای آن ندارم. واقعاً جای تأسف داشت و شرایط طوری بود که داور مسابقه هم نتوانست بازی را ادامه بدهد. تصمیم‌گیری اینکه چه اتفاقاتی رخ بدهد، بر عهده مسئولان فدراسیون است.
وی درباره اینکه بین دو نیمه هم مورد حمله تماشاگران در بازی تراکتور قرار گرفت و بعد از نیمه تمام ماندن بازی هم با کمک یگان ویژه، کاپیتان و سرمربی تراکتور توانست به سمت رختکن برود، گفت: ابتدا باید از مهدی کیانی و آقای ساغلام تشکر کنم که خیلی تلاش کردند من سالم به رختکن برسم. من زیر کلاه نیروی انتظامی بودم، اما آنها هیچ حفاظی نداشتند و باز هم مرا اسکورت کردند تا آسیبی به من نرسد. از آنها تشکر می‌کنم.
کد مطلب: 163968
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *