۰
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۴

هوای پایتخت سالم است!

مدیر کل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: هوای پایتخت با قرار گرفتن شاخص ذرات معلق کمتر از دو نیم میکرون روی عدد ۶۶در شرایط سالم است.
یوسف رشیدی افزود: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاههای سنجش آلودگی هوای شهر تهران ازمیزان غلظت تمام آلاینده ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت شده است.
به گفته وی، به این ترتیب میانگین غلظت تمام آلاینده ها به غیر از ایستگاههای پارک رازی و فرمانداری شهر ری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در سایر ایستگاهها در حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا در شرایط سالم است.
رشیدی اظهار داشت: در حال حاضر در نمایشگر سنجش آلودگی، آلاینده منو اکسید کربن با ۹ واحد کاهش نسبت به روز گذشته روی عدد ۳۰، ازن با ۴ واحد کاهش روی عدد۱۹، دی اکسید گوگرد با ۱۰ واحد کاهش روی عدد ۲۵، ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون با ۴۲ واحد کاهش روی عد ۳۲ و ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون با ۶۳ واحد کاهش نسبت به روز گذشته روی عدد ۶۶ ایستاده است.
مدیر کل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تصریح کرد: گزارش هواشناسی حاکی از آسمانی ابری همراه با بارش پراکنده و به تدریج کاهش ابر است بنابراین انتظار می رود شاخص کیفیت هوا روز آینده به غیر از مناطق پر تردد و شلوغ در شرایط سالم باقی بماند.
کد مطلب: 16431
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *