۰
يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۰

ابراز خرسندی زلنسکی از تصویب بسته جدید تحریم‌های اروپا علیه روسیه

رییس‌جمهور اوکراین گفت: اوکراینی‌ها ۱۰۰ روز است که از کشور خود در برابر تجاوز روسیه دفاع می‌کنند و پیروزی از آن ما خواهد بود.
ابراز خرسندی زلنسکی از تصویب بسته جدید تحریم‌های اروپا علیه روسیه
به گزارش مردم سالاری آنلاین، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رییس‌جمهور اوکراین گفت: اوکراینی‌ها ۱۰۰ روز است که از کشور خود در برابر تجاوز روسیه دفاع می‌کنند و پیروزی از آن ما خواهد بود.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در واکنش به اقدام تحریمی اتحادیه اروپا گفت: از اتحادیه اروپا به خاطر امضای ششمین بسته تحریمی علیه روسیه که این کشور را از سود فروش نفت محروم می‌کند، سپاسگزاریم.
زلنسکی امروز (جمعه) در یک پیام ویدئویی به مناسبت صدمین روز جنگ اوکراین مدعی شد: اوکراینی‌ها ۱۰۰ روز است که از کشور خود در برابر تجاوز روسیه دفاع می‌کنند و پیروزی از آن ما خواهد بود.
اتحادیه اروپا امروز (جمعه) تحریم علیه بخش نفت و انرژی روسیه و تحریم‌های دیگر از جمله بانک‌ها و شبکه تلویزیونی این کشور را به طور رسمی تصویب کرد.
اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که واردات نفت خام روسیه طی شش ماه و سایر فراورده‌های نفتی روسیه طی هشت ماه به بازارهای اتحادیه اروپا ممنوع خواهد شد. همچنین این تحریم‌ها استثناء موقتی را برای کشورهایی از جمله مجارستان، جمهوری چک و اسلواکی که به دریا راه ندارند شامل می‌شود. زیرا این کشورها به منابع نفتی روسیه وابسته هستند و گزینه مناسب دیگری برای جایگزینی ندارند.
کد مطلب: 164718
برچسب ها: اوکراین روسیه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *