۰
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰
ستاره تیم ملی ولز:

کلمات نمی‌توانند احساس ما را توصیف کنند

ستاره تیم ملی فوتبال ولز عنوان کرد، این تیم به بزرگترین افتخار دوران فوتبالش رسیده است.
کلمات نمی‌توانند احساس ما را توصیف کنند
به گزارش مردم سالاری آنلاین و به نقل از اسکای اسپورت، ستاره تیم ملی فوتبال ولز عنوان کرد، این تیم به بزرگترین افتخار دوران فوتبالش رسیده است.
در دیدار پلی آف انتخابی جام جهانی در قاره اروپا تیم ملی ولز در خانه به مصاف اوکراین رفت و توانست با یک گل به برتری برسد و جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. آندره یارمولنکو به اشتباه دروازه خودی را در دقیقه ۳۴ گشود تا ولز با یک گل از حریف خود پیش بیفتد و با حفظ این برتری جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.
به این ترتیب ولز در گروه دوم جام جهانی در کنار انگلیس، آمریکا و ایران قرار گرفت.
وین هنسی دروازه بان ولز پس از نمایش فوق العاده اش با ۹ سیو مقابل اوکراین حضور در جام جهانی را برای کشورش تضمین کرد.
راب پیج سرمربی موقت تیم ملی فوتبال ولز با تمجید از درخشش این دروازه بان گفت: او در دیدار برابر اوکراین در حد کلاس جهانی بود. خوشحالم که توانستیم به این مهم برسیم و حالا در جام جهانی هستیم. 
هوشیاری هنسی باعث شد تا ولز در نیم ساعت ابتدایی بازی گل نخورد. او در این مدت سه مهار مهم انجام داد و در اواخر بازی بهترین سیو را با یک کف دست انجام داد تا مانع از گل شدن ضربه سر آرتم داوبیک شود. دروازه بان سابق کریستال پالاس و ولورهمپتون که صد و دومین بازی خود را برای کشورش انجام می‌داد حالا به دنبال درخشش در جام جهانی است.
او گفت: این بهترین بازی من با پیراهن ولز بود. جو بازی فوق‌العاده بود. همه بازیکنان در زمین شگفت‌انگیز بودند، حتی آن‌هایی که موفق به بازی نشدند. ما ملت کوچکی هستیم و رسیدن به جام جهانی عالی است. 
کاپیتان گرت بیل که ولز را به نیمه نهایی یورو ۲۰۱۶ هدایت کرد گفت که رسیدن به جام جهانی برای اولین بار از سال ۱۹۵۸ موفقیت بزرگی است. او گفت:  این بهترین نتیجه در تاریخ فوتبال ولز است. ما به جام جهانی می رویم. کلمات نمی‌توانند احساس ما را در این لحظه توصیف کنند. بیان کردن آن در قالب کلمات دشوار است. این چیزی است که ما در تمام دوران حرفه‌ای خود برای رسیدن به آن کار کردیم و تلاش کردیم. رسیدن به جام جهانی برای هواداران، ملت، خودمان و خانواده ما یک دستاورد باورنکردنی است. هافبک سابق رئال مادرید که اکنون بازیکن آزاد است گفت: به این تیم افتخار می کنم.
کد مطلب: 164859
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *