۰
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۰

اتوبان قم – تهران مسدود می‌شود

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم از مسدود شدن اتوبان قم – تهران به دلیل اجرای عملیات جمع آوری سازه نگهبان پل روگذر راه آهن خبر داد.

مصطفی عباسی با اشاره به عملیات جمع آوری سازه نگهبان پل روگذر راه آهن واقع در کیلومتر پنج آزادراه قم - به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، مصطفی عباسی با اشاره به عملیات جمع آوری سازه نگهبان پل روگذر راه آهن واقع در کیلومتر پنج آزادراه قم - تهران ابراز کرد: این کار موجب مسدود شدن این مسیر و ایجاد محدودیت ترافیکی در تردد خودروها خواهد شد.
مصطفی عباسی با اشاره به عملیات جمع آوری سازه نگهبان پل روگذر راه آهن واقع در کیلومتر پنج آزادراه قم - تهران ابراز کرد: این کار موجب مسدود شدن این مسیر و ایجاد محدودیت ترافیکی در تردد خودروها خواهد شد.
وی افزود: انسداد آزاد راه از سمت قم به تهران از مبدا بهشت معصومه(س) تا تقاطع غیر همسطح مهتاب واقع در کیلومتر ۲۰ آزاد راه و نیز انسداد از تهران به سمت قم از محل تقاطع همسطح علی آباد واقع در کیلومتر ۵۶ تا عوارضی قم محدودیت‌های ترافیکی هستند که در این مسیر ایجاد می‌شوند.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قم خاطرنشان کرد: خودروهایی که قصد تردد از قم به تهران را در روز دوشنبه ۲۷ آذر ماه دارند می‌توانند از تقاطع غیر همسطح بهشت معصومه وارد محور قدیم قم - تهران شده و در کیلومتر ۲۰ از طریق تقاطع مهتاب مجددا وارد آزادراه شوند.
وی ادامه داد: خودروهایی که از تهران به سمت قم می‌آیند می‌توانند پس از رسیدن به تقاطع همسطح علی آباد وارد محور قدیم قم - تهران شوند.
عباسی با بیان اینکه کامیون‌ها و تریلر‌هایی که از سمت جنوب قصد عزیمت به تهران را دارند با محدودیت‌هایی مواجه خواهند شد گفت: رانندگان این وسائل باید از تقاطع غیر همسطح سلفچگان آزادراه ساوه - تهران تردد کنند. 

کد مطلب: 16508
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *