۰
جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۱

جلسه ویژه استقلال و سایپا برای حل مشکل جلالی

​​​​​​​قرار است مدیران استقلال و سایپا برای حل مشکل ابوالفضل جلالی جلسه ای را برگزار کنند.
جلسه ویژه استقلال و سایپا برای حل مشکل جلالی
ورزش سه نوشت:
ظهر امروز خبری درباره مشکل ابوالفضل جلالی مدافع جوان استقلال در رسانه ها منتشر شد که به دلیل عدم پرداخت کامل مبلغ رضایت نامه این بازیکن، او باید به باشگاه سایپا بازگردد.
پیگیری ها از مدیران باشگاه استقلال نشان می دهد که انتقال ابوالفضل جلالی به جمع آبی پوشان قرضی بوده ولی این باشگاه می توانسته تا تاریخ مشخصی و با پرداخت مبلغی، این قرارداد را دائمی کند.
احمد مددی مدیرعامل وقت آبی ها تفاهم نامه ای را با سایپا به امضا رسانده که این تیم ابتدا مبلغ رضایت نامه قرضی جلالی را پرداخت کند و اگر استقلال تا اول تیر 1401 باقیمانده مبلغ تفاهم شده را نیز به حساب سایپا واریز کند، آنگاه قرارداد جلالی دائمی خواهد شد.
حالا استقلالی ها در دو تاریخ 28 و 30 خرداد یعنی چند روز پیش از پایان ددلاین تعیین شده، مبلغ باقیمانده را به همان شماره حسابی واریز می کنند که از سوی باشگاه سایپا اعلام شده بود و حتی بخش اول پرداختی آبی ها بابت رضایت نامه قرضی نیز به همان حساب واریز شده بود.
اما مبلغ واریزی به حساب سایپا به دلیل غیرفعال بودن شماره حساب مذکور برگشت می خورد و استقلال با ارسال نامه ای به خودروسازان درخواست اعلام شماره حساب جدیدی را می کنند که به دلیل زمان‌بر بودن نامه نگاری های طرفین، تاریخ ددلاین تعیین شده یعنی اول تیرماه 1401 به پایان می رسد.
حالا آبی ها با در دست داشتن مدارک و مستندات بانکی مدعی هستند مبلغ توافق شده را پیش از پایان مهلت تعیین شده به حساب باشگاه سایپا واریز کرده اند ولی به دلیل مشکلات بانکی پیش آمده، این وجه برگشت خورده است.
قرار است مدیران باشگاه طی روزهای پیش رو جلسه ای را برگزار کرده و با تعامل و گفتگو این مسئله را حل کنند و جلالی نیز به فوتبالش در استقلال ادامه دهد.
کد مطلب: 167380
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *