۰
جمعه ۳۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۳

دومین روز عملیات نجات کارگران معدن ریزش کرده در کرمان

​​​​​​​مدیرعامل هلال احمر استان کرمان از ادامه عملیات جست و جوی تیم امداد و نجات برای ۲ فرد مفقود حادثه ریزش معدن کروم در شهرستان اُرزوییه طی دومین روز حادثه خبر داد و گفت که از یک شرکت معدنی در سیرجان سه بیل مکانیکی سنگین به منطقه اعزام و به تیم آواربرداری اضافه شدند.
دومین روز عملیات نجات کارگران معدن ریزش کرده در کرمان
ایرنا نوشت:
رضا فلاح روز جمعه افزود: به دلیل ریزش کوه و نیاز به ماشین آلات سنگین، عملیات جست و جوی مفقودان طی شب گذشته متوقف شد اما با اعزام سه دستگاه بیل مکانیکی سنگین از شرکتی معدنی در سیرجان کار آواربرداری مجدد آغاز شده است.
وی بیان کرد: مسیر صعب العبور (سخت گذر) و کوهستانی به همراه ریزش سنگ کار عملیات نیروهای امدادی را سخت و پرمخاطره کرده است.
فعالیت ۲۷ نیروی امداد
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان اظهارداشت: هم اکنون به همراه ۲۷ نفر از نیروهای امداد و نجات شامل ۲ تیم‌ جست و جو در آوار، یک تیم سگ های زنده یاب و نیز یک تیم واکنش سریع نیز در محل حادثه حضور دارند و مسئولان شهرستان نیز به همراه همه ظرفیت هایشان برای امداد رسانی بسیج شده اند.
وی ادامه داد: نیروهای هلال احمر مرکز استان، شهرستان ارزودیه به همراه یک تیم اعزامی از شهرستان بافت جست و جوی مفقودان حادثه معدن کروم را انجام می دهند.
به گزارش ایرنا بعدازظهر پنجشنبه دیواره کوه معدن روباز کرومیت چیل آباد واقع در شهرستان ارزوئیه حین انجام برداشت از معدن، ریزش کرد و این حادثه موجب زیر آوار ماندن سه نفر شد که یک نفر از آنان توسط عوامل هلال احمر نجات یافت و جست و جو برای یافتن ۲ مفقود دیگر این حادثه ادامه دارد.
ارزوئیه در فاصله ۲۷۱ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان کرمان قرار دارد.
کد مطلب: 169368
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *