۰
دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۸

اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی در فارس

 مردم فارس از تردد در مسیل‌ها پرهیز کنند
 مدیرکل بحران استانداری فارس گفت: با توجه به اخطار هواشناسی، مردم استان فارس طی هفته جاری از هرگونه اتراق، تردد و سکونت در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها به شدت پرهیز کنند.
اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی در فارس
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از فارس ،خلیل عبدالهی با اشاره به صدور اخطاریه هواشناسی سطح قرمز مبنی بر تشدید بارش های موسمی همراه با تندبادهای موقتی و سیلاب و در مناطق مستعد همراه با بارش تگرگ، وزش باد و خیزش گردوخاک از روز سه شنبه مورخه ۴ مرداد لغایت روز جمعه مورخ ۷ مرداد جاری در سطح استان، به تمام فرمانداری ها و دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استانداری فارس و شهرداری های تابعه استان ضرورت حفظ آمادگی و مهیا نمودن امکانات و تجهیزات در اختیار جهت مقابله و مدیریت مخاطره در پیش رو ابلاغ شده است.
وی همچنین توصیه اکید کرد که مردم شریف استان فارس طی مدت یاد شده از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه های فصلی ، صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع خودداری نمایند. همچنین شهروندان کرامی در مدت یاد شده هشدارهای هواشناسی را کاملا جدی گرفته و از انجام هرگونه اقدامات خطرآفرین اجتناب نمایند.
همچنین عشایر محترم از هرگونه اتراق در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی اجتناب نموده و خطرات صاعقه را جدی بگیرند. کشاورزان محترم نسبت به جمع آوری محصولات کشاورزی و نگهداری آنها در مکان های سرپوشیده و مناسب اقدام نموده و نسبت به استحکام فضاها و تاسیسات گلخانه ای و مواظبت از محصولات آمادگی لازم را داشته باشند.
کد مطلب: 169651
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *