۰
جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۸

واکنش باشگاه هوادار به ماجرای درگیری جنجالی در ترکیه

باشگاه هوادار تهران بیانیه‌ای را در واکنش به حواشی اردوی ترکیه منتشر کرد.
واکنش باشگاه هوادار به ماجرای درگیری جنجالی در ترکیه
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ باشگاه هوادار در پی انتشار خبر درگیری ساکت الهامی و حمید مطهری سرمربی نساجی در اردوی ترکیه و زد و خورد این دو سرمربی لیگ برتری، بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:
"باشگاه هوادار در دفاع از سرمربی دوست داشتنی خود که برجسته‌ترین افتخار تاریخ باشگاه نساجی را نیز به ارمغان آورده، این بیانیه را صادر می‌کند.
سرمربی محبوب مازندرانی‌ها که پس از گرفتن رخصت از هواداران نساجی به خاطر علاقه فراوانی که به او دارند و برای آن‌ها خاطره سازی‌های بسیاری کرده، سکان دار فنی هوادار در فصل پیش رو شد اما متاسفانه همان جریان حاشیه ساز که با ناجوانمردی باعث جدایی ساکت الهامی شدند کماکان بر طبل اختلاف میان وی و باشگاه نساجی می‌کوبند تا از آب گل آلودتر ماهی بیشتری بگیرند و سرمربی موفق هوادار را رو در روی هواداران نساجی قرار دهند. البته موفق نبوده و نخواهند شد.
باشگاه هوادار سخن را کوتاه می‌کند و حالا که به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی و از سوی افراد منتسب به مجموعه مذکور مطالب عجیبی در فضای مجازی منتشر شده و حداقل به طور ضمنی مورد تایید مدیران باشگاه نساجی نیست، انتظار می‌رود در جهت تکذیب مطلب منتشر شده اطلاعیه‌ای هر چه سریع تر صادر کند تا بیش از این آرامش باشگاهی که به بی حاشیه بودن شهرت دارد مکدر نشود."
کد مطلب: 170045
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *