۱
شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰

مقایسه فلسفه و منطق خیلی سبز و مشاوران

کنکور سراسری یکی از چالش‎‌های اصلی و پیش‎‌روی اکثر جوانان و علاقه‌مندان ورود به دانشگاه است؛ در این راستا مؤسسات مختلفی با هدف آسان‌سازی فراگیری دروس و شرکت در کنکور، اقدام به گردآوری و تدوین مباحث درسی به‌صورت جامع و یکپارچه نموده‌اند. رشته علوم انسانی و معارف اسلامی نیز از رشته‌های نظری دوران دبیرستان هستند و سالانه تعدادی زیادی از جوانان کشور با شرکت در کنکور این رشته وارد دانشگاه‌های مختلف کشور می‌شوند. با توجه به اینکه درس فلسفه و منطق از مهم‌ترین مباحث این رشته به شمار می‌روند، در ادامه قصد داریم شما را با بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور آشنا‌سازیم.
مقایسه فلسفه و منطق خیلی سبز و مشاوران
به‌طور‌کلی بعضی از دروس به لحاظ بودجه‌بندی و تأثیر درصد آن در رتبه و تراز کنکور، اهمیت فراوانی برای داوطلبان دارند و درس فلسفه و منطق از‌جمله دروس مهم و سرنوشت‌‎ساز در کنکور سراسری هستند؛ بر همین اساس می‌بایست داوطلبان با استفاده از کتاب‌های درسی و کمک‌آموزشی سرعت عمل خود را برای پاسخ به سؤالات افزایش دهند و ضمن ثبت جواب‌های صحیح، به هدف اصلی یعنی ورود به برترین دانشگاه‌های دولتی کشور دست پیدا کنند.
 
بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور
در سؤالات کنکور، درس فلسفه و منطق به‌عنوان هفتمین درس در اختیار داوطلبان قرار می‎‌گیرد؛ بدین‌صورت که تعداد 25 سؤال از سؤالات شماره 236 تا 260 را شامل می‌شود. از‌آنجایی‌که داوطلبان برای پاسخگویی به این سؤالات تنها 25 دقیقه فرصت دارند، آمادگی آن‌ها جهت پاسخگویی سریع و صحیح به سؤالات اهمیت فراوانی دارد.
همان‌طور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم، درصد و ضریب هر یک از دروس، تأثیر بسزایی در نتیجه و رتبه کنکور دارد. در این‌خصوص در درس فلسفه و منطق برای زیرگروه یک ضریب سه، زیرگروه دو ضریب یک، زیرگروه سه ضریب یک، زیرگروه چهار ضریب دو و زیرگروه پنج ضریب دو در‌نظر گرفته شده است؛ بنابراین دواطلبان باید توجه داشته باشند. که بهترین منابع فلسفه و منطقه کنکور، می‌توانند آن‌ها را در راستای پاسخگویی صحیح به کلیه سؤالات و اخذ ضریب‌های موجود یاری نمایند.
از‌نظر بودجه‌بندی درس فلسفه و منطق، باید گفت که از کتاب پایه دهم 9 سؤال، از کتاب پایه یازدهم 8 سؤال و از کتاب پایه دوازدهم نیز 8 سؤال در کنکور می‌آید؛ بدین‌ترتیب با استفاده از بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور می‌توان به کلیه سؤالات پاسخ صحیح داد. در این زمینه از بین بهترین منابع می‌توان به کتاب‌های فلسفه و منطق جامع خیلی سبز، فلسفه و منطق جامع مشاوران و فلسفه و منطق حرف آخر اشاره کرد. کتاب‌های یاد‌شده ضمن جمع‌آوری و دسته‌بندی مطالب و سؤالات بر اساس سرفصل‌ها، فرآیند یادگیری مطالب را برای داوطلبان آسان ساخته‌اند.
 
فلسفه منطق خیلی سبز یا مشاوران؟
با توجه به اینکه فلسفه و منطق جامع خیلی سبز و مشاوران از‌جمله بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور هستند، در این بخش قصد داریم شما را با ویژگی‌های این دو کتاب کمک درسی مهم و تأثیرگذار در نتیجه کنکور آشنا سازیم.
در ابتدا باید گفت که کتاب‌‌های جامع خیلی سبز، صفر تا صد کلیه مطالب و مفاهیم درسی را داوطلبانه آموزش می‌دهند؛ به‌طوری‌که دانش‌آموز با مطالعه این کتاب، ضمن فراگیری کلیه نکات اصلی و مهم، با نحوه سؤالات کنکور آشنا نیز می‌شود و در زمان برگزاری کنکور نسبت به سایر افراد آمادگی بیشتری خواهد داشت.
کتاب فلسفه و منطق جامع خیلی سبز از سه بخش اصلی درسنامه، تست و پاسخنامه تشریحی تشکیل شده است؛ بدین‌صورت که در ابتدا، درسنامه حاوی نکات اصلی و مهم هر یک از بخش‌ها و فصل‌های کتاب ارائه‌شده است؛ پس‌از‌آن نیز دانش‌آموز با استفاده از سؤالات تستی جامع و کاربردی و همچنین پاسخنامه تشریحی، به نقاط قوت و ضعف خود در یادگیری مطالب و کیفیت تست‌زنی پی‌می‌برد. خاطر‌نشان می‌شود که در این کتاب بیش از 2600 تست وجود دارد که یکی از نقاط مثبت و مفید این کتاب کمک درسی به شمار می‌رود.
در‌مقابل، کتاب کمک درسی فلسفه و منطق جامع مشاوران نیز از سه بخش درسنامه، تست و پاسخ تشریحی تشکیل شده است. از‌نظر کیفیت مطالب درسی و سؤالات گردآوری شده نیز مجموعه کتاب‌های مشاوران، در سطح قابل‌قبولی قرار دارند و از‌جمله بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور به شمار می‌روند.

 فلسفه و منطق جامع مشاوران آموزش
فلسفه و منطق جامع مشاوران نیز از‌جمله بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور است و با گردآوری چکیده مطالب درسی در کنار سؤالات کنکور سال‌های قبل همراه با پاسخنامه تشریحی، این امکان را فراهم ساخته تا دانش‌آموزان بهتر بتواند مطالب درسی را فرا بگیرد و بدین‌ترتیب درصد پاسخگویی صحیح به سؤالات در این درس افزایش یابد. برای بهبود یادگیری می‌توانید پس از مطالعه و تکرار و تمرین هر بخش از درسنامه، سؤالات مربوط به آن مبحث را بررسی نمایید. با این کار نه تنها مفاهیم درسی بهتر در ذهن شما ثبت می‌شود، بلکه سرعت تست زدن شما نیز در این درس تا حد قابل‌توجهی افزایش می‌یابد.
 
فلسفه و منطق جامع خیلی سبز
تیم متخصص و باتجربه خیلی سبز، ضمن گردآوری بروزترین مطالب و نکات کتاب فلسفه و منطق در قالب درسنامه همراه با سؤالات تستی و پاسخنامه تشریحی، زمینه مناسبی برای فراگیری این درس از زیر‌مجموعه دروس انسانی فراهم کرده است. کیفیت مطالب و محتویات این کتاب کمک درسی نیز در حد ایده‌آل و مطلوب قرار دارد و مطمئناً شما را جهت فراگیری آسان مفاهیم این درس و پاسخگویی سریع به سؤالات تستی یاری خواهد کرد. از طرف دیگر، بخش‌بندی مطالب درسی بر اساس هر فصل از کتاب، امکان یادگیری مطالب را برای دانش‌آموز راحت‌تر کرده است.
شاید بتوان گفت کیفیت درسنامه و پاسخنامه تشریحی این کتاب سبب‌شده تا به‌عنوان یکی از بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور شناخته شود؛ بدین‌ترتیب پیشنهاد می‌کنیم جهت تضمین موفقیت در کنکور، حتماً از مجموعه کتاب‌‌ های جامع خیلی سبز استفاده کنید.
فلسفه و منطق جامع مهروماه
کتاب تست فلسفه و منطق مهروماه توسط سید حسام الدین جلالی تهرانی در دو جلد مجزا تالیف شده است . این کتاب که از آن به عنوان یکی از جدید ترین کتاب های کمک درسی فلسفه و منطق یاد میشود دست به ابتکار جالبی زده و در قسمت درسنامه عکس صفحات کتاب درسی قرار داده شده است تا دانش آموزان علاوه استفاده از آموزش های مولف ، متن کتاب درسی و نکات آن را نیز داشته باشند که در ادامه به معرفی کامل کتاب فلسفه و منطق مهروماه جامع میپردازیم
جمع‌بندی
با توجه به خصوصیات، ویژگی‌ها و کیفیت مطالب درسی در کتاب‌های فلسفه و منطق جامع خیلی سبز و مشاوران آموزش، می‌توان گفت این دو کتاب کمک‌درسی از‌جمله بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور هستند؛ زیرا در گردآوری و تدوین آن‌ها تمامی نیازهای یک دانش‌آموز اعم از فراگیری مفاهیم درسی، رفع ایرادات و پاسخ به سؤالات هر درس مدنظر قرار‌ گرفته‌شده است.
به‌عبارت‌دیگر، این کتاب‌ها یک معلم و راهنمای مؤثر برای شما محسوب می‌شوند تا با استفاده از آن‌ها بتوانید رتبه بهتر و مطلوب‌تری را در کنکور کسب کنید. در صورت تمایل به خرید کتاب فلسفه و منطق جامع مشاوران آموزش و خیلی سبز می‌توانید به سایت‌ها و کتاب‌فروشی‌های آنلاین و مستقر در سطح شهر مراجعه نمایید و کتاب موردنظرتان را خریداری کنید.
کد مطلب: 172179
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *