۰
جمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۰
میرشاد ماجدی:

رئیس فدراسیون بشوم سرمربی تیم ملی مشخص است

کلاً ۲۰ ثانیه با یک گزینه صحبت کردم!
سرپرست فدراسیون فوتبال مذاکرات با علی دایی برای سرمربیگری تیم ملی را تکذیب کرد.
رئیس فدراسیون بشوم سرمربی تیم ملی مشخص است
به گزارش مردم سالاری آنلاین،سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص انتقادات مطرح شده به فدراسیون فوتبال نسبت به تزلزل جایگاه اسکوچیچ و وضعیت نامناسب تیم امید که سبب می‌شود مهدی مهدوی‌کیا بگوید با این شرایط تا فرودگاه هم نمی‌توانیم برویم چه برسد به المپیک توضیح داد: اسکوچیچ روی هوا نیست من با کسی مذاکره نکردم اگر به یک گزارشگر یا یک خبرنگار زنگ بزنم و حالش را بپرسم او فردا مدیر رسانه‌ای تیم ملی می‌شود؟ سلام و علیک ما با فردی که نام او مطرح شده ۲۰ ثانیه‌ای هم نبود آیا نتیجه این سلام و علیک این است که او قرار است سرمربی تیم ملی شود؟
ماجدی درباره اینکه خداداد افشاریان عضو هیات رئیسه مذاکره با دایی برای تیم ملی را تایید کرده است، اظهار کرد: او گفت "ماجدی صحبت کرده است". نمی‌دانست من چه صحبتی کرده‌ام!
سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص مطرح شدن برخی مربیان مثل کی‌روش، علی دایی،‌جواد نکونام، امیر قلعه‌نویی و ... برای جانشینی اسکوچیچ گفت:‌ ابتدا یک موضوع را بگویم بازیکن نیمکت‌نشین ناراحت می‌شود و فردی که روی سکو می‌رود ناراحتی‌اش دو برابر خواهد شد البته این ناراحتی به این معنی نیست که اختلاف با سرمربی دارد بلکه این است که چرا من نیستم و حق من است در ترکیب باشم او چنین حقی را برای خود متصور است اما سرمربی تصمیم می‌گیرد چه کسی به زمین برود. من با هیچکس صحبت نکردم اسکوچیچ تیم من را به جام‌جهانی برد چرا باید اخراجش کنم و سپس دو برابر پولی که به او می‌دهم برای حضور مربی جدید پرداخت کنم.  ۱۰۰ درصد از اسکوچیچ حمایت خواهم کرد و او در جام ‌جهانی مربی ما می‌ماند.
کد مطلب: 172723
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *