۰
يکشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۴۵

مبلغ یارانه نقدی شهریور مشخص شد

قانون دولت را به اجرای کالابرگ الکترونیک مکلف کرده‌ ‌و دولت هم اعلام کرد که زیرساخت‌های این کار را آماده می‌کند، اما تا زمانی که زیرساخت‌ها فراهم شود یارانه را به‌صورت نقدی واریز می‌کند.
مبلغ یارانه نقدی شهریور مشخص شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین، دولت به‌سبب شوک افزایش قیمتی یارانه دو ماه را یک جا واریز کرد و برنامه دولت هم همین بود که بعد از دو ماه، یارانه را به‌صورت ماهانه واریز کند.
سخنگوی دولت با بیان اینکه هرگز دولت هیچ جایی نگفته است که کالابرگ ظرف دوماه اجرایی می‌شود، عنوان کرد: قانون دولت را به اجرای کالابرگ الکترونیک مکلف کرده‌ ‌و دولت هم اعلام کرد که زیرساخت‌های این کار را آماده می‌کند، اما تا زمانی که زیرساخت‌ها فراهم شود یارانه را به‌صورت نقدی واریز می‌کند.
سخنگوی دولت با اشاره به شایعه افزایش قیمت بنزین تصریح کرد: در همه جلساتی که به‌عنوان سخنگوی دولت حضور دارم سؤال می‌کنند که آیا قیمت بنزین افزایش پیدا می‌کند؟ ما هم جواب می‌دهیم هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت نداریم.
بهادری‌جهرمی اظهار داشت: هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداشته، نداریم و نخواهیم داشت و به هر زبانی که می‌خواهید بنویسید که قیمت بنزین افزایش پیدا نمی‌کند.
کد مطلب: 172822
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *