۰
دوشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰
خاندوزی:

امسال برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم

وزیر اقتصاد گفت: واقعاً امسال هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم. ولی همزمان باید با استفاده از متغیر‌های مختلفی که در نهایت مصرف بهینه بنزین را کنترل کنیم، استفاده کنیم.
امسال برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم
به گزارش مردم سالاری آنلاین، وزیر اقتصاد گفت: وزارت نفت با برخی تدابیر غیرقیمتی تلاش می‌کند که مدیریت مصرف بنزین را داشته باشد، اما همانطور که بار‌ها گفته شده واقعاً امسال هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم. ولی همزمان باید با استفاده از متغیر‌های مختلفی که در نهایت مصرف بهینه بنزین را کنترل کنیم، استفاده کنیم.
سید احسان خاندوزی در نشست خبری با حضور خبرنگاران اظهار کرد: ما در ماه‌های گذاشته آستانه ۱۰۰ میلیون لیتر مصرف روزانه را هم در برخی روز‌ها پشت سر گذاشتیم که رشد قابل‌توجهی را نشان می‌دهد که اگر این روند ادامه یابد، صراحتاً می‌گویم که واقعاً کشور ممکن است نیازمند واردات بنزین شود، مگر اینکه آن سقف‌هایی که رد کردیم را کنترل کنیم.
وی افزود: وزارت نفت با برخی تدابیر غیرقیمتی تلاش می‌کند که مدیریت مصرف بنزین را داشته باشد، اما همانطور که بار‌ها گفته شده واقعاً امسال هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم. ولی همزمان باید با استفاده از متغیر‌های مختلفی که در نهایت مصرف بهینه بنزین را کنترل کنیم، استفاده کنیم.
وزیر اقتصاد درباره احتمال افزایش قیمت بنزین در سال آینده نیز اظهار کرد: در مورد سال آینده هم تا بودجه ۱۴۰۲ تدوین نشود و پیشنهادات وزارت نفت نیاید و در مجلس بررسی نشود، نمی‌شود هیچ صحبتی کرد و امروز که با شما صحبت می‌کنم برنامه‌ای برای سال ۱۴۰۲ در حوزه بنزین آماده نیست.
کد مطلب: 172994
برچسب ها: قیمت بنزین بنزین
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *