۰
دوشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۵

توصیه مجیدی به اماراتی‌ها برای صعود به جام جهانی

سرمربی ایرانی اتحاد کلباء به اماراتی ها توصیه کرد که برای صعود به جام جهانی بیشتر از بازیکنان جوان در لیگ استفاده کنند.
توصیه مجیدی به اماراتی‌ها برای صعود به جام جهانی
به گزارش مردم سالاری آنلاین و به نقل از اسپورت امارات، فرهاد مجیدی بعد از فصل بسیار خوبی که با استقلال تجربه کرد از این تیم جدا شد تا هدایت اتحاد کلباء امارات را برعهده بگیرد.
فرهاد مجیدی درباره این سوال که از کجا تجربه مربیگری را به دست آورد تا در یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ایران مربیگری کند و آن را قهرمان کند؟ اینگونه پاسخ داد: آقای متسو در سال آخر دوران فوتبالم‌ در در الغرافه به من مربیگری را توصیه کرد. او به من توصیه کرد که به لندن بروم و در آنجا دوره ۴ سال را گذراندم. بعد از آن توسط یکی از دوستانم راهی اسپانیول شدم و ۸ ماه در این تیم حضور داشتم و بعد از آن هم که هدایت تیم ملی امید را بر عهده گرفتم و به دنبال آن هم سرمربی استقلال شدم.
مجیدی ادامه داد: به خاطر می آورم که آقای متسو به من گفت برای مربیگری باید از تیم های پایه شروع کنم. به همین خاطر تصمیم گرفتم که از تیم‌های پایه اسپانیول شروع کنم بعد از آن هم مربی استقلال وسط فصل برکنار شد و هدایت این تیم را بر عهده گرفتم.
مجیدی درباره این سوال که آیا از حضور در تیم استقلال به عنوان نخستین تجربه مربیگری خود نترسید؟ گفت: من چنین چالش هایی را در زندگی ام دوست دارم. خیلی از دوست‌داران من در استقلال نمی خواستند که هدایت تیم را بر عهده بگیرم چون فکر می کردند این چالش برای من زود است و خیلی زود برکنار می شوم اما من این چالش ها را که خیلی فکر می کنند من در آن موفق نمی شوم دوست دارم. من با شکست ۵ بر صفر الریان در لیگ قهرمانان آسیا کار خود را با استقلال شروع کردم. به نظرم عملکرد خوبی در استقلال داشتم. شما می‌دانید مربیگری در باشگاه های بزرگ سخت است. من بعد از موفقیت در استقلال راهی لیگ امارات شدم.
او درباره دلیل جدایی‌اش از استقلال هم گفت: جدایی از استقلال سخت بود و من بسیاری از شب‌ها درباره جدایی فکر کردم و هواداران را در نظر گرفتم. می دانستم که هواداران ناراحت می شوند اما در فوتبال حرفه ای باید تجربه کسب کرد. من از سال ۲۰۰۱ در امارات زندگی می کنم و دو فرزندم در این کشور به دنیا آمده‌اند و در اینجا تحصیل می کنند. به پیشنهاد اتحاد کلباء فکر کردم و دیدم تجربه خوبی است و خوشحالم که این پیشنهاد را قبول کردم.
مجیدی در ادامه صحبت هایش به هواداران اتحاد کلباء اطمینان داد که تیم آنها در لیگ نتایج بسیار خوبی کسب خواهد کرد و شروعی قدرتمند خواهد داشت.
مجیدی توصیه ای هم به اماراتی ها برای صعود به جام جهانی داشت. او گفت: تعجب می کنم که چرا باشگاه ها کمتر از بازیکنان جوان در ترکیب تیم خود استفاده می کنند. امارات اگر می خواهد حضور در جام جهانی را تجربه کند باید در ترکیب تیم خود بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کند.
کد مطلب: 172996
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *