۰
سه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۶

شاگردان مهاجری ترمز استقلال را کشیدند!

مصاف استقلال و نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
شاگردان مهاجری ترمز استقلال را کشیدند!
به گزارش مردم سالاری آنلاین ، در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
استقلال صفر - نفت مسجد سلیمان صفر
گل: -
کارت زرد: صالح حردانی، روزبه چشمی برای استقلال و امیرحسین کریمی برای نفت مسجد سلیمان
کارت قرمز: -
ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی (دقیقه ۵۸- مهدی قایدی)، سعید مهری، روزبه چشمی (دقیقه ۷۲- امیرعلی صادقی)، مهدی مهدی‌پور (دقیقه ۵۸- آرش رضاوند)، محمد محبی (دقیقه 82- سجاد شهباززاده)، کوین یامگا و پیمان بابایی
ترکیب نفت مسجد سلیمان: سعید جلالی راد، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سامان نریمان جهان، حسین شنانی، پیمان رنجبری، رضا دهقانی، میلاد باقری، اسماعیل بابایی و امیرحسین کریمی (دقیقه ۷۴- میثم نقی‌زاده)
موقعیت‌های مهم
در دقیقه ۲۱ این بازی، حسین شنانی با نفوذ خود در محوطه جریمه استقلال، فرصت خوبی برای گشودن دروازه  آبی‌ها داشت اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.
بر خلاف بازی هجومی‌ای که استقلال در دقایق اول بازی ارائه داد، نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۳۰ بازی روی یک کار ترکیبی می‌توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما سید حسین حسینی ضربه رضا دهقانی را مهار کرد تا بازی بدون گل پیش برود.
حساس‌ترین موقعیت نیمه اول در دقیقه ۳۸ مسابقه به وقوع پیوست و ابوالفضل جلالی روی ارسال خود به محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان، کوین یامگا را صاحب یک موقعیت خوب کرد اما ضربه بی‌دقت یامگا، باعث شد تا آبی‌ها نتوانند به گل اول خود دست پیدا کنند.
سعید مهری در دقیقه ۴۹، روی یک ضربه ایستگاهی فرصت گلزنی خوبی برای خود ایجاد کرد ولی این ضربه با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.
رضا دهقانی در دقیقه ۵۴ از سمت راست محوطه جریمه استقلال فرصت خوبی برای خود فراهم کرد اما ضربه این بازیکن را در نهایت سید حسین حسینی مهار کرد و به کرنر فرستاد.
در دقیقه ۶۲ بازی، محمد محبی روی پاس مهدی قایدی، در محوطه  جریمه نفت مسجد سلیمان صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد اما ضربه این بازیکن با واکنش دروازه‌بان حریف همراه شد.
محبی در ادامه بازهم در چند فرصت دیگر می‌توانست دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کند اما موقعیت‌های استقلال راه به جایی نبرد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.
کد مطلب: 173163
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *