۰
چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۷

پرهیزکاری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال شد

در انتظار تغییر نظر شمسایی
پس از قبول استعفای حسن کامرانی‌فر از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال، داود پرهیزکاری به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون انتخاب شد.
پرهیزکاری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا، داود پرهیزکاری به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال انتخاب شد. پرهیزکار پیش از این سمت‌هایی مثل رییس کمیته فوتسال، سرپرستی تیم ملی امید و ... را در کارنامه دارد.
در همین رابطه، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: فدراسیون فوتبال امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای غیر علنی با حضور برخی از اعضای هیات رئیسه داشت و درباره پاره‌ای از موارد تصمیم‌گیری شد که از مهمترین مسائل، قبول استعفای کامرانی‌فر و انتخاب سرپرست دبیرکلی است.
او همچنین درباره استعفای استیلی و شمسایی از تیم ملی فوتبال و فوتسال ایران نیز گفت که استعفای استیلی شایعه است اما شمسایی از روز گذشته تاکنون، روی موضع خود مبنی بر کناره‌گیری از تیم ملی تاکید کرده است. اصولی گفت: نظر تاج و بقیه اعضای هیات رئیسه ادامه همکاری با شمسایی است. علی‌رغم تلاش‌هایی که تا این لحظه داشتیم، شمسایی ادامه همکاری را نپذیرفته ولی ما انتظار داریم او به عنوان یک سرباز به اردوی تیم ملی بازگردد و از تصمیم خود کوتاه بیاید. 
سخنگوی فدراسیون فوتبال هرگونه صحبت و مذاکره درباره تغییر سرمربی تیم ملی ایران در جلسه امروز را رد کرد و گفت: در این مورد هیچ صحبتی نشده است. برای همه ما نتیجه گرفتن، انسجام و اینکه تیم ملی در بهترین حالت در جام جهانی حاضر شود، مهمترین مولفه است. امروز هم بحثی مطرح نشد و نکته ای نبود. همه باید کمک کنیم که در زمان باقی مانده تا شروع جام جهانی به سمتی برویم که از ایجاد تنش و نگرانی در تیم‌های ملی و بازیکنان دوری کنیم. در فضای متحد و یکدل در این رقابت‌ها شرکت و با نتایج دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کنیم.
کد مطلب: 173234
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *