۰
يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۰

۲ سناریوی جدید مالیاتی دولت

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از دو سناریوی کسب درآمدهای مالیاتی در سال آینده خبر داد و گفت: برای نهایی کردن سناریوهای درآمدی ۳۷ یا ۴۳ هزار میلیارد تومانی مالیاتی در حال مذاکره با مجلس هستیم
علی عسکری از دو سناریو برای درآمدهای مالیاتی در سال آینده خبر داد و گفت: در این باره مذاکراتی نیز با مجلس انجام شده است که در چارچوب بودجه سال ۹۲ دنبال شود.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اظهار داشت: باید یک فرصتی را درنظر بگیریم تا نتیجه مذاکرات دولت و مجلس در این زمینه به یک جمع بندی مشخصی برسد.
عسکری ادامه داد: در این قالب، قرار است مشخص شود که بر اساس کدام سناریوی مالیاتی بودجه سال آینده را تدوین کنیم، نتیجه آن که مشخص شود برای ما هم معلوم می شود که ثبت درآمدها را به چه نحو باید داشته باشیم.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: ما از ۳۷ هزارمیلیارد تومان تا ۴۳ هزارمیلیاردتومان در قالب سناریوهای مختلف برای درآمدهای سازمان مالیاتی سال آینده پیش بینی و برنامه ریزی کرده ایم که باید نتیجه نهایی کار برای دنبال کردن یک سناریوی مشخص دنبال شود.
وی خاطر نشان کرد: هر یک از این سناریوها الزامات و ابزارها و همچنین نیازهای خاص خودش را دارد. در هر صورت ما آمادگی داریم وقتی بحث ها به نتیجه رسید، بتوانیم موضوع را دنبال کنیم. 
کد مطلب: 17451
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *