۰
يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۲

قاليباف از حداد عادل دلخور است

يک عضو فراکسيون رهروان ولايت از جزييات گلايه محمد باقر قاليباف از غلامعلي حدادعادل خبر داده است
سيد حسين نقوي حسيني سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اين مطلب که ائتلاف ۲+۱ شکست خواهد خورد گفت: ائتلاف به اين معناست که افراد حاضر در آن جمع ائتلاف با يکديگر را قبول کنند و حاضر شوند به نفع يک نفر کنار بکشند اما نمي توان از نشست حداد عادل، قاليباف و ولايتي چنين هدفي را استنباط کرد زيرا هر کدام از اين آقايان خودشان مدعي کانديداتوري هستند.
وي افزود: قاليباف شش سال است که با استفاده از ظرفيت هاي شهرداري تبليغات انتخاباتي انجام مي دهد لذا ايشان هيچگاه رضايت نمي دهند به نفع دو نفر ديگر از کانديداتوري کنار بکشد.
يا آقاي حداد عادل پشتوانه اي تشکيلاتي در پشت سر خود دارد که انتظار دارند ايشان رئيس جمهور آينده شود و حتي در اين زمينه تلاش هايي هم انجام مي دهند. از سوي ديگر آقاي ولايتي يک شحصيت اصولگراي معقول است که حتي بخشي از اصلاح طلبان هم حامي ايشان هستند از اين رو اينها هيچ کدام به نفع ديگري کنار نخواهند رفت.
نقوي حسيني تصريح کرد: اگر ائتلاف به اين معنا باشد که ما هيچ کدام در حد رئيس جمهور نيستيم لذا با هم ائتلاف مي کنيم تا يکي از ما بتواند در قامت رئيس جمهور ظاهر شود اين ائتلاف معنا پيدا خواهد کرد که دو نفر ديگر کنار بکشند در حالي که چنين موضوعي بعيد است اتفاق بيافتد بنابراين بنده اين ائتلاف را از پيش شکست خورده مي دانم.
سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي ادامه داد: آقاي قاليباف در خصوص اين ائتلاف اظهار نظر کرده که به هيچ وجه قرار نبوده اين نشست علني شود، ايشان حتي گلايه کرده است که چرا آقاي حداد عادل اين موضوع را مطرح کرده در حالي که قرار نبوده نشست ما علني شود.
اين نماينده مجلس اضافه کرد : اگر ما تلاش کنيم کليت اصولگرايي به يک وحدت برسد آن تلاش معنا دارد اما اين که سه کانديدا با يکديگر بنشينند و ائتلاف کنند معنايي ندارد.
نقوي حسيني در مورد حمايت جبهه پايداري از اين ائتلاف تاکيد کرد: جبهه پايداري از ائتلاف ۱+۲ حمايت نخواهند کرد زيرا اين جبهه دو بخش است، پايداري تهران يک ديدگاه دارد و نظر اينها به حداد عادل مثبت است اما پايداري قم نظر ديگري دارد و معتقد است بايد کانديدايي غير از اينها وارد انتخابات شود لذا بنده فکر مي کنم جبهه پايداري براي حفظ وحدت ميان خودشان نمي تواند به اين ائتلاف نزديک شود البته آقاي مصباح يزدي هم در خصوص اين ائتلاف موضوع گيري صريحي داشتند که گوياي عدم حمايت اين جبهه از ائتلاف ۱+۲ است.
کد مطلب: 17505
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *