۰
يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۵

راز جسد سوخته دختر جوان برملا شد

افرادی که در یک اقدام جنون آمیز اقدام به سوزاندن جسد یک دختر جوان که به دلیل ایست قلبی در حین عمل جراحی فوت کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
راز جسد سوخته دختر جوان برملا شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین،سرهنگ نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در کشف یک جسد نیمه سوخته در بیابان های اطراف آزادراه غدیر در شهرستان نظرآباد رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی البرز می گوید: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سوابق افراد مفقود کشور متوجه شدند که جسد متعلق به دختر جوان ساکن تهران بوده که مدتی پیش خبر مفقود شدنش به پلیس اعلام شده است.
او افزود: باشناسایی هویت جسد، تحقیقات کارآگاهان برای کشف  و زوایای  پنهان پرونده آغاز و با انجام اقدامات پلیسی اطلاعاتی مشخص شد که مقتول در حین انجام عمل زیبایی به یک کلینیک در استان تهران مراجعه و پس از آن خبری از او دریافت نشده است.
سرهنگ نادربیگی گفت: پس از بررسی های تکمیلی مشخص شد که مقتول در حین عمل زیبایی دچار ایست قلبی شده و عوامل کلینیک با انتقال جسد او به بیابان های اطراف نظرآباداقدام به آتش زدن  آن کردند.
او با اشاره به دستگیری پنج نفر در خصوص اینعمل غیرانسانی افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.
منبع:باشگاه خبرنگاران
کد مطلب: 176072
برچسب ها: مرگ دختر جوان جسد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *