۰
جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۴

کراس اوور چینی ۵۰۰ میلیون تومانی در تهران یک و نیم میلیارد فروخته می شود؟

شاسی بلند جذاب چانگان CS۵۵ پلاس در چین ۵۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده؛ قیمت این خودرو در ایران چقدر خواهد بود؟
کراس اوور چینی ۵۰۰ میلیون تومانی در تهران یک و نیم میلیارد فروخته می شود؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین،قیمت خودروهای چینی در ایران دو تا سه برابر ارزش واقعی آنها خرید و فروش می‌شود. خودروسازان خصوصی که اقدام به مونتاژ محصولات چینی می‌کنند قیمت خودروی ۵۰۰ میلیون تومانی را تا یک و نیم میلیارد تومان هم ارزش‌گذاری می‌کنند. در این خصوص وزارت صمت هم توضیحاتی داده، اما رسیدگی آن به سازمان حمایت از مصرف کننده محول شده است.
قیمت شاسی بلند جذاب چانگان CS۵۵ پلاس چقدر است؟
ظاهرا این خودرو در سرزمین مادری خود با قیمت ۱۰۹ هزار یوآن یا همان ۵۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این نسخه جدید مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که می‌تواند نهایتا ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.
نیروی محرکه در شاسی بلند جدید چانگان از طریق جعبه دنده اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود. رقیب اصلی این خودرو، شاسی بلند کیا اسپورتیج است و یک مزیت مهم نسبت به آن دارد: چانگان CS۵۵ پلاس با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری راهی بازار خواهد شد. جدای از بحث قیمت، این کراس اوور امکانات رفاهی مشابهی با اسپورتیج دارد.
از نظر ظاهری تغییر خاصی در این شاسی بلند دیده نمی‌شود و جلوپنجره بزرگ بدون حاشیه آن همانی است که پیش‌تر دیده بودیم. سپر این خودرو عریض‌تر شده و چراغ‌های جلو با جلوپنجره ادغام شده‌اند. همین طراحی برای دریچه‌های ورودی هوا و چرخ‌ها نیز به کار رفته است.
چرخ‌های ۱۹ اینچی، چراغ‌های ال‌ای‌دی و سانروف پانورامیک برقی از جمله امکاناتی است که در دسترس خواهد بود. از دیگر امکانات چانگان سی اس ۵۵ پلاس می‌توان به داشبورد مدرن، سیستم سرگرمی رسانه‌ای ۱۰.۲۵ اینچی، ورود بدون کلید، صندلی قابل تنظیم، شش کیسه هوا و سیستم کنترل هوشمند اشاره کرد.
کد مطلب: 176576
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *